کد خبر: ۲۳۸۷۷۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مربی استقلال با ابراز خرسندی از دیدن هم دوره‌ای‌هایش در کادرفنی تیم‌های لیگ برتری می‌گوید که دلیل مصدومیت عمران زاده، گوش ندادن به حرف قلعه‌نویی بوده است.

جواد زرينچه درباره آخرين شرايط تيمش گفت:‌ همانطور که مي‌دانيد ما دو بازي تدارکاتي در ترکيه و دو بازي تدارکاتي در جام شهدا پشت سر گذاشتيم. ما به دنبال سنجش ميزان آمادگي بازيکنان بوديم و اساسا انجام اين ديدارها انگيزه بازيکنان را بالا مي‌برد. البته نکته ناراحت‌کننده اين است که عمران‌زاده مصدوم شده و او را تا چيزي حدود شش هفته در اختيار نداريم. از سويي ديگر صادقي نيز به دليل فشار بالاي بازي‌هاي ملي مصدوم شد و به اين ترتيب دو مدافع خوب خود را در اختيار نداريم. با اين همه استقلال شرايط خيلي خوبي دارد و به لحاظ بدني و روحي رواني براي بازي با راه آهن آماده هستيم. ان‌شاءالله که جواب لطف هواداران را از همين بازي اول مي‌دهيم.

به گزارش ايسنا، او در پاسخ به سوالي درباره دليل مصدوميت عمران‌زاده، بيان کرد: در بازي اولمان در ترکيه عمران‌زاده کمي مصدوم شد و خود آقاي قلعه‌نويي در بازي دوم به او گفت که بهتر است بازي نکند. در اين ديدار باز هم ضرب خورد و آقاي قلعه نويي به او گفت که از زمين بيرون بيا اما او گفت که مي‌تواند بازي کند و مشکلي نيست. به هرحال عمران زاده به حرف آقاي قلعه‌نويي گوش نداد و مصدوم شد. با اين حال ما منتظر مي‌مانيم تا او و صادقي با قدرت به تيم بازگردند. ساير بازيکنان حتما تلاش مي‌کنند تا جاي خالي آنها را پر کنند. قطعا پرکردن جاي خالي اين دو بازيکن براي ما سخت است اما در نهايت با تلاش ساير بازيکنان سعي مي‌کنيم تا مشکلي پيش نيايد.

مربي استقلال در پاسخ به اين سوال که راه آهن را چطور ارزيابي مي‌کنيد، اظهار کرد: آنها با توجه به وضعيت نامعلوم‌شان خيلي خطرناک هستند اما ما با تمام قدرت به مصاف‌شان مي‌رويم و تنها به پيروزي فکر مي‌کنيم. ارائه يک بازي خوب در بازي نخست خيلي مي تواند به ما کمک کند.

او در پاسخ به اين سوال که چه احساسي بابت حضور همبازيانش در جام جهاني 98 در تيم راه آهن دارد، عنوان کرد: از ديدن هم دوره‌اي‌هايم هميشه خوشحال مي‌شوم. به خصوص که در کادرفني يک تيم باشند که بيشتر باعث خوشحالي من است. خيلي خوب است که ميدان به هم نسلان من هم داده شده و مطمئنم که آنها پاسخ اعتمادها را به خوبي مي‌دهند.

زرينچه در پايان و در پاسخ اين سوال که آيا رقم قراردادي که از او منتشر شده صحت دارد، گفت: قرارداد من همان 150 ميليوني بود که منتشر شده است. البته قيمت جواد زرينچه اين نيست اما اعتراضي هم ندارم چراکه مهم‌تر از هرچيزي خانواده استقلال است و ما آمده‌ايم به اين تيم خدمت کنيم. قطعا سال‌هاي بعد اين رقم جبران مي‌شود چراکه قيمت زرينچه اين نيست ولي همانطور که گفتم از اين رقم دلخور نيست و به آن اعتراضي ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها