کد خبر: ۲۳۸۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۸ مهر ۱۳۹۰
محمد‌مهدی 4 ساله در حالی که چفیه کوچکی در دور گردنش بوده و در مقابل سالن امام منتظر دیدار رهبری است، می‌گوید: رهبرم را خیلی دوست دارم، نمی‌خواهم از ایشان خداحافظی کنم.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اطراف سالن امام محل دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با مدیران استان مملو از خیل جمعیت مشتاقان دیدار با ایشان است، شوکت سلطانیان 57 ساله از روستا‌ی کومایین از توابع شهرستان سنقر به عشق دیدار رهبری ساعت پنج صبح امروز به سمت کرمانشاه حرکت کرده و خود را به سالن امام رسانده است.
وی می‌گوید: با توجه به اینکه از ناراحتی دیسک کمر رنج می‌برم ولی به عشق رهبرم آمدم و می‌خواهم از نزدیک ایشان را ببینم.
این مادر 57 ساله از زنان عرصه ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس بوده که در دوران جنگ تحمیلی خدمات ارزنده‌ای به رزمندگان اسلام داشته ‌و هر روز برای 400 نفر از رزمندگان نان می‌پخته است.
وی می‌افزاید: از اوایل انقلاب اسلامی خود و تمام فرزندانم در خدمت انقلاب و نظام اسلامی بودیم و الان هم خود را خادم نظام اسلامی و رهبرمان می‌دانیم.
سلطانیان درباره احساسش برای دیدار رهبری می‌گوید: من خیلی دوست دارم که رهبرم را از نزدیک ببینم اما تاکنون این سعادت نصیبم نشده است امیدوارم بتوانم امروز رهبرم را از نزدیک ببینم و به او بگویم که جانم فدایش.
وی ادامه می‌دهد: خودم و شوهرم آماده جانفشانی برای دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و رهبرم هستیم.
الهه یگانه، دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور واحد کرمانشاه در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده است، درباره احساسش برای دیدار رهبری می‌گوید: از زمانی که به دانشگاه ابلاغ شده که رهبر انقلاب با مدیران استان و تعدادی از دانشجویان دیدار خواهند داشت من بی‌صبرانه منتظر گرفتن کارت ورود برای دیدار با رهبری بودم و سه روز است که از مسئولان دانشگاه برای گرفتن کارت ورود برای دیدار رهبری پیگیری می‌کنم و بر این کار اصرار داشتم.
یگانه در حالی که از پایان سفر رهبری به کرمانشاه خیلی ناراحت است، ادامه می‌دهد: خیلی دوست داشتم که کرمانشاه پایتخت شود و رهبرم در اینجا ماندگار شود.
محمدمهدی کهریزی 4 ساله در حالی که چفیه کوچکی در دور گردنش بود و به همراه خواهرش نرگس 8 ساله عکس رهبری را در دست گرفته بودند درباره احساسشان برای دیدار با رهبری گفتند: می‌خواهیم رهبر عزیزمان را از نزدیک ببینم و به او بگوییم ای رهبر عزیز دوستت داریم.
آنها می‌گویند: از اینکه رهبر عزیزمان از میانمان می‌رود خیلی ناراحتیم و دوست داشتیم که بیشتر از اینها در میانمان بماند.
شقایق عبودی 11 ساله در حالی که سربند لبیک یا خامنه‌ای در دور سرش بسته و از ساعت‌های اولیه صبح امروز در جلوی ورزشگاه امام منتظر ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ احساسش را اینگونه بیان می‌کند برای دیدار رهبری آمدم دوستش دارم و قدم‌هایش را روی چشمانم می‌گذارم؛ از ‌اینکه از میان ما می‌رود خیلی ناراحتم.
زرین تاج پاشایی 40 ساله مادر شقایق هم در کنار او ایستاده و احساسش را اینگونه بیان می‌کند: به عشق رهبری آمدم و این روزها که استان کرمانشاه مملو از عطر بوی ولایت است احساس افتخار و خوشحالی دارم؛ وقتی که پخش زنده سفرهای مقام معظم رهبری به شهرستان‌های مختلف استان را می‌بینم از شوق شادی و خوشحالی گریه می‌کنم.
وی می‌افزاید: از زمان سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه در دیدارهای مختلف به عشق دیدار ایشان به استادیوم ورزشی و دانشگاه رازی رفتم.
وی می‌گوید: با توجه به اینکه روزهای پایانی سفر رهبری در کرمانشاه است خیلی ناراحتم و دوست دارم رهبر همیشه اینجا ماندگار شود چرا که این روزها استان کرمانشاه حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها