کد خبر: ۲۳۷۵۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۳۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،غلامرضا بهروان در حاشیه دیدار افتتاحیه جام شهدا میان استقلال و ملوان، درباره افزایش قیمت اجاره ورزشگاه آزادی برای هر بازی اظهار داشت: باید به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای گلایه از این افزایش قیمت حق داد و معتقدم این مسئله تنها با حکم مدیریتی وزیر ورزش قابل حل است.

وی افزود: ورزشگاه آزادی هم در مورد برخورداری از عواید حق دارد اما هزینه برگزاری بازی در این ورزشگاه در فصل گذشته 32 میلیون و در بالاترین قیمت 36 میلیون بوده که افزایش آن به 270 میلیون برای این فصل یک رشد 900 درصدی را نشان می‌دهد. این 9 برابر شدن قیمت با توجه به شرایط اقتصادی فعلی باشگاه‌های ما  قابل قبول نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وابسته به وزارت ورزش هستند و از سوی دیگر این مجموعه‌های ورزشی نیز به همین وزارتخانه اختصاص دارند. بنابراین این مشکل با دخالت وزارت ورزش قابل حل است.

بهروان یادآور شد: شاید بتوان برخی دیدارهای این دو تیم را در ورزشگاه‌های کوچکتر مانند تختی برگزار کرد اما دیدار دربی را که نمی‌توان در این ورزشگاه برگزار کرد و شورای تأمین هم اجازه آن را نمی‌دهد. به هر حال ورزشگاه آزادی هم برای برگزاری بازی ساخته شده و با دخالت مقامات بالاتر این مشکل در نهایت برطرف خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها