کد خبر: ۲۳۷۴۲۵
زمان انتشار: ۲۳:۵۸     ۳۰ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سرخپوشان در پایان اردوی 10 روزه خود در ترکیه شب گذشته به ایران بازگشتند. اردویی پرفشار برای سرخپوشان که در حاشیه آن 3 دیدار تدارکاتی نیز گنجانده شده بود تا پرسپولیسی‌ها در شرایط مسابقه نیز تست شوند. اخبار رسیده از اردوی ترکیه حکایت از رضایتمندی دایی داشت.

شهریار که معمولا سخت از عملکرد شاگردانش راضی می‌شود و از آنها تقدیر می‌کند این بار و حتی تا قبل از دیدار سوم برابر نماینده گرجستان از عملکرد کلی شاگردانش تشکر کرد تا بازیکنان نیز با روحیه‌ای دو چندان راهی دیدار سوم خود شوند. اما نکته قابل‌توجه در پایان اردوی پرسپولیس در ترکیه نتایج قابل‌قبول تیم دایی برابر رقبا بود. پرسپولیس در نخستین دیدار خود توانست با 3 گل از سد حریف رومانیایی بگذرد. دو گل نوروزی و یک گل عباس‌زاده. اما فشار تمرینات نیز باعث نشده بود تا سرخپوشان در بازی‌های تدارکاتی بی‌انگیزه و خسته ظاهر شوند.

پرسپولیسی‌ها که با توپ پر به مصاف حریف آذربایجانی خود در دیدار دوم رفته بودند با ارائه یک بازی تماما تهاجمی که افت و خیزهای بسیاری را نیز در پی داشت در نهایت موفق شدند با حساب دو بر صفر از سد سونگای آذربایجان بگذرند و دومین برد متوالی خود را نیز درترکیه به دست آورند.

اوج هنر و بازتاب اردوی ترکیه بازی با نماینده گرجستان دینامیک باطری بود. عملکرد قابل‌قبول شاگردان دایی در نهایت برد 4 بر یک را به همراه آورد تا پرسپولیس دایی یکی از هجومی‌ترین پرسپولیس چند سال اخیر حداقل در دیدارهای تدارکاتی باشد.

برخلاف لیگ سیزدهم که خط حمله پرسپولیس ناهماهنگ و ناموفق نشان داده بود به نظر امسال با حضور نوروزی و عباس‌زاده شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. اما دریافت 4 گل در 3 بازی تا حدی نگرانی‌هایی را برای دایی به وجود آورد به طوری که شاید بتوان خط دفاع پرسپولیس را در نبود سید جلال و پولادی پاشنه آشیل جدید پرسپولیس نامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها