کد خبر: ۲۳۷۲۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۳۰ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: علي کريمي فوتباليست صادقي بود و هميشه چوب صداقتش را خورد.
 
به گزارش پایگاه 598،عليرضا منصوريان در خصوص تغيير حريف تدارکاتي تيم فوتبال نفت تهران گفت: قرار بود ما با ملوان بازي کنيم اما از آنجا که اين تيم در جام شهدا شرکت خواهد کرد، تصميم گرفتيم تا به ديدار نفت مسجدسليمان برويم و در تاريخ اول مرداد با اين تيم بازي خواهيم کرد.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: امروز اردوي ما در دهکده ورزشي کردان کرج تمام مي‌شود اما از آنجايي که بازي ما مقابل نفت مسجدسليمان در کردان انجام خواهد شد روز اول مرداد باز هم عازم اين منطقه مي‌شويم تا بازي دوستانه‌مان را در دهکده ورزشي کردان انجام دهيم.

پيشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه درباره خداحافظي علي کريمي از فوتبال گفت: 25 سال است که من در فوتبال حضور دارم و در اين مدت بازيکنان بزرگ و کوچکي کنار من و يا روبه‌روي من بازي کرده‌اند اما چنين فوتباليستي که بر روي مردم تاثير مستقيم داشته است را نديدم و علي کريمي فوتباليستي بود که روي مردم اثر مي‌گذاشت و چنين فوتباليستي در تاريخ فوتبال ايران کم داريم.

وي اظهار داشت: علي کريمي در تمام سال‌هايي که فوتبال بازي مي‌کرد باعث شد تا نگاه آسيا و حتي جهان به ايران باشد چرا که او سال‌هاي خوبي را در آلمان فوتبال بازي کرد و به واقع مي‌توانم بگويم از لحاظ فني يک الگوي واقعي و از نظر اخلاقي يک ورزشکار منحصر به فرد بود که هميشه راستي و صداقت در کارهايش موج مي‌زد و شايد خيلي از مواقع چوب همين صداقتش را خورد.

منصوريان افزود: صداقت علي کريمي به حدي بود که وقتي به موضوعي اعتراض مي‌کرد بي‌سياستي و بي‌شيله پيله بودن حرف‌هايش مشخص بود و همواره حرف دلش را مي‌زد و در کنار مردم قرار داشت. علي فوتباليستي بود که شايد ديگر در تاريخ فوتبال ايران تکرار نشود و اي کاش قدر او را بيشتر مي‌دانستيم. شايد اگر او در اروپا به دنيا مي‌آمد يکي از بهترين فوتباليست‌هاي تاريخ محسوب مي‌شد. اما فوتبال دوستان ما بايد خوشحال باشند که در دوره‌اي حضور دارند که فوتبال علي کريمي را ديدند. او با فوتبالش جادو مي‌کرد و به نظرم لقب جادوگر واقعا برازنده اوست.

وي در پايان خاطرنشان کرد: خيلي‌ها مي‌گويند تيم ملي سال 98 محبوب‌ترين تيم تاريخ ايران است و من فکر مي‌کنم علي کريمي را هم بايد جزو همان تيم دانست چرا که اخلاق و منش‌اش کاملا شبيه بازيکنان آن تيم بود و او هم هميشه در قلب مردم باقي خواهد ماند. من اميدوارم در زندگي شخصي‌اش هم همانند دوران فوتبالش موفق باشد و کنار مردم باقي بماند. اميدوارم حالا فدراسيون فوتبال يا باشگاه پرسپوليس براي اين اسطوره يک بازي خداحافظي در شان او ترتيب دهند تا با خاطره‌اي خوش از فوتبال خداحافظي کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها