کد خبر: ۲۳۷۲۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۳۰ تير ۱۳۹۳
رئيس سازمان ليگ گفت: بايد همه معاملات در باشگاه‌هاي ما به پول رايج کشور باشد، نه دلار و ويلا و خودرو.

 

به گزارش پایگاه 598،مهدي تاج رئيس سازمان ليگ بعد از نشست با احمدي معاون فرهنگي وزارت ورزش گفت: در آستانه شروع چهاردهمين دوره ليگ برتر کمتر کسي فکر مي‌کرد که نشستي در خصوص موضوعات فرهنگي برگزار شود، اما ين دغدغه وزارت ورزش است.

به گزارش فارس،‌ سازمان ليگ 5 هزار و 700 مسابقه از ليگ برتر تا ليگ‌هاي درجه يک و دو در تمام کشور برگزار کرده و فينال‌ها نيز به لحاظ استاندارد و مطابق با آيين‌نامه سازمان ليگ برگزار شده است.

وي درباره شفاف‌سازي قراردادها اظهار داشت: يکي از موضوعاتي که در ورزش مطرح بوده فساد در فوتبال است و بارها اعلام شده که فساد در فوتبال وجود دارد، ما هم تلاش کرديم با شفاف‌سازي جلوي اين فسادها را بگيريم. اساس و معيار ما در قراردادها آن چيزي است که در باشگاه‌ها منعقد شده و معاملات در باشگاه‌ها بايد با پول رايج کشور باشد نه دلار، ويلا، خودرو و خانه.

رئيس سازمان ليگ با بيان اينکه اگر مديري نخواهد شفاف‌سازي کند، با وي برخورد خواهد شد، تصريح کرد: همه مديران باشگاه‌ها با وزير ورزش جلسه داشتند و اين موضوعات مطرح شده، نمي‌دانم چرا زماني که ليگ شروع مي‌شود اما و اگر مي‌کنند.

تاج در ادامه با بيان اينکه هدف از شفاف‌سازي، تضعيف دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نيست، خاطرنشان کرد: آن چيزي که مهم است اينکه در اصل آيين‌نامه شفاف‌سازي وجود دارد، وزير صنعت هم به تيم‌هاي صنعتي گفته اين کار را انجام دهند.

وي در پايان درباره مشکل استقلال و پرسپوليس با ورزشگاه آزادي گفت:‌ اين موضوع را وزارت ورزش حل مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها