کد خبر: ۲۳۷۱۴۴
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۲۹ تير ۱۳۹۳
آمار تحليلي عملکرد ملي‌پوشان واليبال ايران برابر ايتاليا منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598، تيم ملي واليبال ايران در ديدار رده‌بندي ليگ جهاني 2014 با نتيجه 3 بر صفر از ايتاليا شکست خورد تا نتواند روي سکو قرار بگيرد. در اين مسابقه ايوان زايتسف بازيکن تيم ايتاليا با 14 امتياز که 2 امتياز با دفاع و 12 امتياز با اسپک به دست آمد بيشترين نقش را در پيروزي تيمش بازي کرد.

به گزارش فارس، در تيم ايران نيز امير غفور 8 امتياز که 6 امتياز آن با اسپک و 2 امتياز از سرويس بود کسب کرد، اما نتوانست از شکست تيم ملي ايران جلوگيري کند.

* آمار عملکرد ملي‌پوشان ايران در بخش‌هاي حمله، دفاع و سرويس به اين شرح است:

در بخش حمله امير غفور از مجموع 20 حمله، توانست 6 امتياز براي ايران به ارمغان بياورد. پس از غفور، ميلاد عبادي‌پور از 13 حمله خود موفق شد 6 امتياز کسب کند. سيد محمد موسوي هم در اين بازي 10 حمله انجام داد و موفق به کسب 5 امتياز براي ايران در بخش هجومي شد. امشب هم بازيکنان ايران مانند بازي شب گذشته برابر آمريکا در حد و اندازه‌هاي خود ظاهر نشدند و عملکرد خوبي نداشتند.

در دفاع فرهاد قائمي در تيم ايران از مجموع 5 دفاع خود توانست 2 امتياز کسب کند. رضا قرا هم دو دفاع انجام داد و توانست يک امتياز به دست بياورد. محمد موسوي هم از 9 دفاع روي توري که داشت تنها يک امتياز براي ايران به ارمغان آورد.

در سرويس‌ها هم تنها امير غفور از 7 باري که پشت خط سرويس قرار گرفت موفق شد 2 امتياز مستقيم کسب کند و ساير بازيکنان ناکام بودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها