کد خبر: ۲۳۷۱۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۲۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال تمام تلاشش را به کار گرفته تا بهترین بازیکن خود طی فصول گذشته را حفظ کند و مانع از جدایی ستون خط میانی اش شود.

آندرانیک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال که دو سال پیش با رفتن به لیگ ستارگان قطر دست استقلالی ها را در پوست گردو گذاشت و البته پول خوبی به جیب زد طی روزهای گذشته در کشمکش مذاکره با باشگاهش بوده و هنوز به صراحت نمی توان گفت این بازیکن در جمع آبی ها خواهد ماند یا داستانی تراژیک مثل آنچه سیدجلال برای پرسپولیسی ها به وجود آورد، برای دوستداران استقلال خواهد ساخت.

طی چند روز اخیر آندو و مسئولان باشگاه استقلال ساعت ها با هم جلسه داشته اند اما بعد از تمام این جلسات هیچ یک از طرفین با جدیت و شفافیت از همکاری مجدد نگفته اند.

تازه ماجرا وقتی پیچیده تر شد که آندو طی مصاحبه ای نسبتا تهدید آمیز اعلام کرد خیلی سریع پول فصل قبلش را می خواهد اما باشگاه استقلال به صراحت جواب او را داد و گفت فعلا از پول خبری نیست.

با این جواب قاطعانه پیش بینی می شد که آندو به درب خروجی نزدیک شود و سراغ پیشنهادهای دیگرش برود اما خبری از پیشنهادهای چرب و نرم قطری یا تیم های دیگر نشد.

پیشنهاد یک میلیون دلاری الشحانیه

ظاهرا آندو قبل از جام جهانی یک پیشنهاد خوب از قطر داشته اما حالا هیچ نشان و تماسی در خصوص آن پیشنهاد وجود ندارد. قبل از جام جهانی برزیل باشگاه الشحانیه قطر پیشنهادی یک میلیون دلاری به آندو داده بوده اما تیموریان به امید آنکه بعد از این تورنمنت پیشنهادهای بهتر و سنگین تری دریافت کند آن پیشنهاد را رد کرده و حالا خبری از الشحانیه و یک میلیون دلار نیست که نیست.

ظاهرا مدیران باشگاه استقلال هم با اطلاع از این داستان که آندو هیچ پیشنهادی از قطر ندارد به این موضوع پی برده اند که تیموریان تنها جهت بالا بردن قیمت و مبلغ قرارداد تازه اش با استقلال این مساله را مطرح کرده است. در واقع مصاحبه های روز گذشته و موضع قاطع باشگاه استقلال را هم در راستای همین مساله می توان توجیه کرد.

حال باید دید آندو با این شرایط از خواسته هایش کوتاه می آید و با همان مفاد توافقات قبلی قراردادش را امضا می کند یا این بار باشگاه برای او کلاس می گذارد و با علم به اینکه خبری از پیشنهاد خارجی نیست مبلغ قرارداد او را از آنچه پیشتر درباره اش بحث شده بود پائین تر می آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها