کد خبر: ۲۳۷۰۹۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۲۹ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، دومين جلسه تمرين تيم فوتبال تراکتورسازي عصر امروز در زمين لشکر عاشوراي تبريز برگزار شد.

به نقل از تسنيم، در تمرين امروز که از ساعت 18:30 آغاز شد، اکثر بازيکنان تراکتورسازي حاضر بودند ولي بازيکن عراقي سرخ‌پوشان تبريز که امروز با اين تيم قرارداد امضا کرد در تمرين حاضر نبود.

* عکاسان و خبرنگاران ورزشي حاضر در محل تمرين ابتدا اجازه ورود پيدا نکردند ولي در ادامه با نام هوادار و بدون دوربين‌هاي خود وارد محل تمرين شدند.

* مسئولان زمين لشگر عاشورا با تهيه ليستي از خبرنگاران و عکاسان به اصحاب رسانه نويد دادند تا از هفته آينده آماده استقبال از اصحاب رسانه در تمرينات تراکتورسازي شوند.

* بيش از 100 هوادار در تمرين امروز تراکتورسازان حاضر شدند و تمرينات اين تيم را از نزديک ديدند. آنها در گفت‌وگو با اعضاي کادر فني و خصوصا حسيني خطيبي از روند فعلي تيم خصوصا عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات انتقاد کردند.

* رسول خطيبي در پايان تمرين با دروازه‌بانان تراکتورسازي مسابقه پنالتي داد که هيچ کدام از 3 دروازه‌بان اين تيم نتوانستند پنالتي‌هاي سرمربي خود را مهار کنند.

* تيم تراکتورسازي فردا (دوشنبه) براي حضور در جام شهدا راهي تهران مي‌شود و پس از اين مسابقات بار ديگر تمرينات خود را در تبريز پيگيري مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها