کد خبر: ۲۳۷۰۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۲۹ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، مهدي تاج بعد از نشست عصر امروز (يکشنبه) مسئولان فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ با کارلوس کي‌روش اظهار داشت: با آقاي کي‌روش جلسه خيلي خوبي داشتيم. در هر صورت تجربه‌اي که با کي‌روش در سال گذشته داشتيم به ما در جلسه امروز کمک کرد.

به نقل از تسنيم، رئيس سازمان ليگ برتر همچنين خاطر نشان کرد: بهترين تصميم اين بود که ليگ تعطيل نشود به جز براي آماده‌سازي تيم ملي جهت حضور در بازي‌هايي که در روزهاي موردنظر فيفا برگزار مي‌شود. اين درخواست سازمان ليگ از آقاي کي‌روش بود و سرمربي تيم ملي آن را پذيرفت.

وي در ادامه افزود: در اين زمينه همه باشگاه‌ها توجيه هستند که طي روزهايي که تيم ملي در تاريخ‌هاي مورد نظر فيفا‌ به ميدان مي‌رود ليگ‌مان تعطيل شود تا مسابقات چند پاره نشود.

تاج با يادآوري همکاري سازمان ليگ با سرمربي تيم ملي در فصل گذشته، گفت: آقاي کي‌روش به ما محبت کرد و مي‌دانست که سازمان ليگ به تعهدات خود عمل خواهد کرد. سازمان ليگ و باشگاه‌ها سال گذشته به تيم ملي کمک کردند و به نظر من وقتي ليگ زود تمام شد، آثارش را در جام جهاني ديديم و تيم ملي سه بازي خوب انجام داد.

رئيس سازمان ليگ برتر يادآور شد: با توجه به تعطيلي زودهنگام ليگ برتر و پيگيري اردوهاي تيم ملي ميزان دوندگي بازيکنان اين تيم به 10 کيلومتر رسيد و طبق گفته آقاي کي‌روش ما از نيجريه و آرژانتين هم بيشتر دويديم.

وي از اقدامات سازمان ليگ براي جوان کردن تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات ياد کرد و گفت: البته کي‌روش روي جوانگرايي و توسعه ليگ نظر ويژه‌اي دارد و معتقد است بايد سرمايه‌گذاري در باشگاه‌ها انجام دهيم و بازيکنان را آماده توسعه کنيم.

رئيس سازمان ليگ خاطرنشان کرد: کي‌روش معتقد است ما مربيان خوبي داريم که بعضي از آنها از نظر کار تمريني کيفيت کاملي دارند و مربيان خوبي هستند اما برخي از آنها بايد کار بيشتري براي توسعه فعاليت خود انجام دهند. ما بايد در زمينه افزايش سرعت توپ در ميان بازيکنان و پاسکاري‌ها تلاش بيشتري انجام دهيم که اين حرف کي‌روش است و کاملا منطقي است.

تاج يادآور شد: پس از جلسه‌اي که با کي‌روش داشتيم به اين نتيجه رسيديم که اولويت و چارچوب سازمان ليگ حمايت از تيم ملي بزرگسالان باشد و سازمان ليگ نقش خود را در اين زمينه به خوبي ايفا خواهد کرد.

وي با بيان اينکه سازمان ليگ با کي‌روش معامله‌اي را انجام داده است، افزود: با توجه به اينکه دو هفته مانده به جام ملت‌هاي آسيا ليگ تعطيل مي‌شود ما 10 روز بيشتر از تيم‌هايي چون کره‌جنوبي و ژاپن به کي‌روش زمان داده‌ايم در مقابل او هم يک بازه زماني 10 روزه فيفادي را به سازمان ليگ داد تا ما بتوانيم در آن تاريخ مسابقات ليگ را دنبال کنيم.

رئيس سازمان ليگ تصريح کرد:‌ در مجموع تعطيلي و زمان برگزاري جام ملت‌هاي آسيا وقفه‌اي 50 روزه را در ليگ خواهد داشت که البته تعطيلات نيم فصل ما هم در همين تاريخ خواهد بود و بعد از هفته هفدهم ليگ تعطيلي نيم فصل را در برنامه گنجانده‌ايم.

رئيس سازمان ليگ همچنين خاطر نشان کرد: ما برنامه يکساله ليگ را مشخص کرده‌ايم و اميدواريم با تمديد قرارداد کي‌روش بتوانيم برنامه‌هاي خوبي را براي مسابقات ليگ تنظيم کنيم. اگر قرارداد کي‌روش تمديد شود براساس استراتژي او عمل خواهيم کرد و از فردا برنامه‌هاي خود را طبق استراتژي سرمربي تيم ملي پيگيري خواهيم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها