کد خبر: ۲۳۷۰۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۹ تير ۱۳۹۳
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: «از شکست مقابل آمریکا ناراحتم اما ما هنوز در آغاز راه پیشرفت هستیم و باید به آینده فکر کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سعید معروف پس از شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: «نمی خواهم این باخت را توجیه کنم چون هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم. این شکست به ما نشان داد که والیبال یک ورزش قدرتی و زوری نیست و فکر و هوش و داشتن تاکتیک و برنامه مناسب تیم را به پیروزی می رساند.»

 

وی ادامه داد: «به خاطر این شکست ناراحتم اما ما هنوز در آغاز راه پیشرفت هستیم و امیدوارم در بازی رده بندی با کسب مدال برنز شکست مقابل آمریکا را جبران کنیم.»

 

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاكید كرد: «با وجود نتیجه‌ای که گرفتیم از عملکرد بازیکنان خوشحالم. امروز، روز بدی برای تیم والیبال ایران نبود بلکه روز خوب والیبال آمریکا بود. آنها بدون نقص و کامل بازی کردند. ما برای برنده شدن باید بهتر بازی می‌کردیم. در حال حاضر اگر 10 بار هم با تیم ملی آمریکا بازی کنیم، 9 مسابقه را این تیم می‌برد.»

 

معروف خاطرنشان کرد: «شکست ما در این مسابقه اصلا به پایین آمدن توانایی بدنی ما ربطی نداشت بلکه تیم حریف از تاکتیک خوبی استفاده کرده بود و برنامه های ما را از کار انداخت.»

 

وی در پایان گفت: «ما عملکرد خوبی در لیگ جهانی داشتیم و تماشاگران ما نیز فوق العاده بوده‌اند. بازیکنان با تمام توان خود بازی کردند اما آمریکا خیلی سرتر از ما بود و باختیم.»

 

تیم ملی ایران از ساعت 20 فردا (یک‌شنبه) در بازی رده‌بندی به مصاف تیم بازنده دیدار ایتالیا و برزیل می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها