کد خبر: ۲۳۷۰۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۲۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،امروز فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. حدود یک ماه فضای کاذب و پرحرف و حدیثی که برخی‌ها بهترین استفاده را از آن می برند و می‌شود گفت بار خود را برای چند ماهی می‌بندند تا فصل نقل و انتقالات نیم فصل آغاز شود. اما اگر بخواهیم به عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات نگاهی گذرا داشته باشیم، می‌توان گفت عملکرد موفقی داشته است.

البته شاید برخی هواداران به واسطه حضور چند ساله فتح‌اله‌زاده در راس باشگاه استقلال انتظار داشتند که امسال هم این تیم در فصل نقل و انتقالات بمبی را بترکاند و با جذب یک ستاره مشهور فضای نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار بدهد. اما این شیوه کاری در دستور کار افشارزاده قرار نگرفت. مدیرعامل آبی‌پوشان که می‌دانست تجربه فضای کاذب در جذب بازیکن را ندارد تمام امور را به نظری‌جویباری سپرد و خودش کنار کشید تا به این شکل از تجربیات معاون ورزشی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کرده باشد. سوای این مسئله که جدایی بازیکنانی مانند ساموئل و رحمتی کارنامه نقل و انتقالاتی استقلال را کمی تیره و تار کرد و عدم موفقیت در جذب بازیکنانی نظیر عقیلی، شریفات، حمودی،‌ افشین و رحمانی نکته منفی عملکرد نظری‌جویباری محسوب می‌شود اما تمدید قرارداد با ملی‌پوشان آن هم در شرایطی که جام‌جهانی را پشت سر گذاشته بودند هم بخش مثبت عملکرد استقلال در جذب بازیکن بوده است. به طور کلی باید گفت تفاوت خریدهای این فصل استقلال با خریدهای فصل پیش در این بود که برای جذب بازیکن به نام و اعتبار نفرات توجهی نشد و قلعه‌نوعی در پست‌هایی که احتیاج به بازیکن داشت با احتیاط اقدام به ارائه فهرست خرید کرد. البته در این راه میانگین سنی استقلال هم کمی پایین آمد تا هواداران به آینده این تیم امیدوار شوند.

در این میان باید به این موضوع اشاره کرد که فصل پیش استقلال در میانه میدان مشکلات زیادی داشت و حالا قلعه‌نوعی هافبک‌های زیادی را در تیم خود می‌بیند که استفاده درست و بهینه از این نفرات همراه خواهد شد با برطرف شدن ضعف آبی‌پوشان در میانه میدان که نکته بسیار مطلوبی به حساب می‌آید. کرار، جمشیدیان و کریمیان سه گزینه قلعه‌نوعی برای بازیسازی در فصل آینده هستند و هر کدام از این نفرات اگر کار خود را به خوبی انجام بدهد عیار تهاجمی استقلال تا سطح قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها