کد خبر: ۲۳۷۰۰۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۲۹ تير ۱۳۹۳
پس از افشاگری بولتن نیوز درخصوص اینکه عبدالله مهتدی سرکردۀ تروریست های کومله از بی.بی.سی فارسی حقوق می گیرد، تعدادی از عناصر کادری و پیشمرگان کومله در این ارتباط خواستار توضیح از سرکرده کومله شدند.
به گزارش پایگاه 598، پس از افشاگری سایت بولتن نیوز درخصوص اینکه عبدالله مهتدی سرکردۀ تروریست های کومله از بی.بی.سی فارسی حقوق می گیرد، تعدادی از عناصر کادری و پیشمرگان کومله در این ارتباط خواستار توضیح از سرکرده کومله شدند.
 
 عبدالله مهتدی دقیقاً همزمان با ورود تروریست های گروهک تروریستی تکفیری-بعثی(داعش) به عراق، توسط سردبیر بی.بی.سی به این رسانه دعوت شده و به عنوان کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه و کردها(!) هرچند روز یکبار در برنامه مختلف این تلویزیون ظاهر می شود و به دروغ پردازی، شایعه پراکنی و تبلیغ در راستای تجزیۀ عراق، می پردازد.

رسوایی «عبدالله مهتدی» و برخوردشدید با منتقدین سیاست های مهتدی (+عکس)

حال پس از پرده برداری بولتن نیوز از این اقدام بی.بی.سی فارسی و پذیرش این پیشنهاد ازسوی مهتدی، مسئلۀ دریافت حقوق پاره وقت به سرکردۀ کومله، موجب رنجش و ناراحتی پیشمرگان و کادری های کومله گردیده است.
 
رسوایی «عبدالله مهتدی» و برخوردشدید با منتقدین سیاست های مهتدی (+عکس)به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، به تازگی در حاشیۀ مراسمی داخلی که با شرکت اعضای دفتر سیاسی و کمیته مرکزی، کادر، اعضا و پیشمرگان کومله برگزار شده بود، تعدادی از افراد این گروهک تروریستی در اعتراض به این مسئله، خواستار ارائۀ توضیحات توسط مهتدی شدند و او با تندخویی و عصبانیت، اعلام کرد که او مجبور نیست به کسی توضیح دهد و تنها مرجع تصمیم گیری در این مسائل شخص رهبری کومله است و لاغیر!

رسوایی «عبدالله مهتدی» و برخوردشدید با منتقدین سیاست های مهتدی (+عکس)این درحالی است که با وجود این اختلافات، گروه در تلاش است تا این موضوع به بیرون درز نکند و بی.بی.سی از این کار خود پشیمان نشود.
 
با این وجود، صبح روز یکشنبه تعدادی از افراد گروه از دبیرخانه کومله خواستار بررسی موضوع شدند اما ابوبکر مدرسی معاون سرکردۀ کومله و عضو کمیتۀ مرکزی گروه، در سخنانی برای حاضران از نقش مهم و تاثیر گذار بی.بی.سی فارسی در معرفی بیشتر کومله به جهان سخن گفت و این رسانه را تریبونی در اختیار کومله معرفی نمود.
 

رسوایی «عبدالله مهتدی» و برخوردشدید با منتقدین سیاست های مهتدی (+عکس)

ابوبکر مدرسی، دربخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که این کار بی.بی.سی باعث می شود دیگر شاخه هایی که بنام کومله کار می کنند، رسمیت خود را از دست بدهند و همه تنها کوملۀ مهتدی را به عنوان تنها کوملۀ موجود به رسمیت بشناسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها