کد خبر: ۲۳۶۹۳۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۲۹ تير ۱۳۹۳
مادر مقتول در جلسه دادگاه قاتل پسرش را به حرمت امام حسین(ع) بخشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار مهر، در این پرونده سعید 29 ساله متهم است 15 خرداد ماه سال گذشته در جریان یک درگیری خیابانی دوست خود به نام میثم را با ضربه های چاقو به قتل رسانده است.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی عزیزمحمدی در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: این جنایت بر اساس ادعای متهم بخاطر یک شوخی رخ داده بود که در جریان آن سعید با یک ضربه چاقو به گردن میثم مرگ او را رقم زد. این جنایت در منطقه افسریه تهران رخ داد و با توجه به شواهد و دلایل موجود در پرونده برای متهم تقاضای کیفر قانونی را دارم.

در ادامه رئیس دادگاه از اولیای دم خواست در جایگاه قرار بگیرد که مادر مقتول در حالی که گریه می‌کرد، گفت: من به حرمت خون امام حسین(ع) از خون پسرم گذشت می کنم و حتی دیه نیز نمی خواهم.

پدر مقتول نیز درباره درخواستش گفت: من هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده و می خواهم بدانم متهم به چه دلیلی پسرم را به قتل رسانده است.

قاضی عزیزمحمدی با تفهیم اتهام به سعید از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم با قبول اتهامش گفت: خردادماه سال گذشته تصمیم داشتم همراه همسرم به مسافرت بروم خودم را برای سفر آماده می‌کردم که یکی از دوستانم از من خواست برای کشیدن قلیان به خانه‌شان برویم. وقتی به آنجا رسیدم مقتول و یکی دیگر از دوستانش نیز به آنجا آمد. در ابتدا با یکدیگر شوخی می کردیم که این شوخی ما به فحاشی تبدیل شد و بر سر این موضوع درگیری شدیم. من برای اینکه اتفاق ناگواری رخ ندهد به خانه‌یمان رفتم، اما میثم دست بردار نبود و مقابل خانه ما آمد و شروع به داد و فریاد کرد. من هم برای اینکه او را بترسانم یک چاقوی میوه خوری را به سمتش گرفتم که ضربه چاقو به گردنش اصابت کرد.

پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای تصمیم گیری در رابطه با این پرونده وارد شور شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها