کد خبر: ۲۳۶۵۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۰     ۲۶ تير ۱۳۹۳
رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی گفت: پسر 15 ساله ای که حدود 4 ماه پیش توسط گروهی ربوده شده بود با تلاش پلیس سرانجام در سیستان و بلوچستان پیدا شد.
به گزارش آرمان، سرهنگ پرویز عرب‌زاده در تشریح این خبر گفت: در اسفند ماه گذشته یک نفر از شهروندان خراسان جنوبی به نام همایون به پلیس آگاهی مراجعه و از مفقود شدن پسر 15 ساله اش خبر داد و ماموران سریعا تحقیقات اولیه خود را در این زمینه آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات نشان می داد، افرادی به دلیل اختلاف با همایون به نیت باجگیری و رسیدن به سایر اهداف خود اقدام به ربودن فرزندش کرده و او را به یکی از استان‌های همجوار منتقل کردند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: به دنبال اطلاعات به دست آمده و بررسی‌های وسیع میدانی یک نفر از اعضای دخیل در آدمربایی در یکی از کشور‌های همجوار شناسایی شد و ضمن هماهنگی لازم پدر گروگان 15 ساله به همراه ماموران به آن کشور اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متهم پس از شناسایی دستگیر شد و چاره ای جز همکاری نداشت که در نهایت ربایندگان پس از 4 ماه اقدام به رهایی گروگان در یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها