کد خبر: ۲۳۶۵۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۶ تير ۱۳۹۳
در بهار ٩٣ اتفاق افتاد:
تعداد کل تراکنش های سامانه سپهر بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال جاری ٢٤ درصد رشد را نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان در سه ماهه اول جاری به طور میانگین روزانه حدود ١٥ میلیون تراکنش را با موفقیت از طریق سامانه سپهر این بانک انجام داده و آمارها بیانگر رشد ٢٤درصدی تعداد کل تراکنش های صورت گرفته در سه ماهه اول سال ٩٣ نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ٩٢ می‌باشد که این میزان رشد تراکنش ها بیانگر استقبال مشتریان از خدمات و ظرفیت و توانمندی‌های این بانک در عرصه الکترونیکی می‌باشد.
براساس این گزارش، این بانک در راستای ترویج بانکداری نوین و جلب رضایت و تأمین رفاه و آسایش هموطنان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه مشتریان نسبت به ارتقاء سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم‌های مرکزی اقدام نموده که این مهم توانسته است ظرفیت و پایداری ارائه خدمات به مشتریان را تسهیل نماید.
شایان ذکر است سیستم سپهر این بانک در سال ٩٢ بیش از ٦ میلیارد و ١١٥ میلیون تراکنش مالی هموطنان را با موفقیت انجام داده که در این زمینه دستگاههای خودپرداز، پایانه فروش و همراه بانک از عملکرد مطلوب تری برخوردار بوده و بیشترین خدمات را به مشتریان این بانک و دارندگان کارت بانک های عضو شتاب ارائه نموده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها