کد خبر: ۲۳۶۴۲۵
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۲۵ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، علی سامره تنها بعد از چند ماه استراحت وارد عرصه مربیگری شد تا بعد از سال‌ها بازی زیر نظر مربیان داخلی و خارجی سرشناس تجاربش را به تیم‌های پایه استقلال و نوجوانان انتقال داده و استارت ورود به این جرگه پر‌فراز و نشیب را بزند.

مهاجم محبوب سال‌های نه چندان دور استقلال در همین ارتباط گفت: «خوشحالم خداوند توفیق این اتفاق را به من داد که با باشگاه محبوبم وارد دنیای مربیگری شوم. کار کردن با استعدادها و جوانان را خیلی دوست داشتم و وقتی دیدم سیاست جدید کادر مدیریتی کلان باشگاه پرورش نسل جدید است، بدون هیچ درنگی پیشنهاد کار را پذیرفتم.»

او ادامه داد: «در فوتبال ایران با وجود لقب حرفه‌ای که یدک می‌کشد، کمتر باشگاهی هست که کار اصولی روی آکادمی خود انجام بدهد و می‌بینیم که هیچ باشگاهی از راه استعداد و پرورش بازیکن درآمدزایی نمی‌کند و خودش نیز به خودکفایی نرسیده، از همین ‌رو خیلی دوست داشتم بتوانم در این راه کمکی به استقلال بکنم.»

سرمربی جدید نوجوانان استقلال در ادامه تصریح کرد:

از همان روزی که پیشنهاد این کار را از آقای صادقپور و باشگاه دریافت کردم، برنامه‌ریزی مناسبی انجام دادم تا با کمک همکاران و مجموعه آکادمی بتوانیم کارخانه بازیکن‌سازی در استقلال را راه‌اندازی کنیم و مطمئنم اگر باشگاه حمایت کند و کسی سنگ جلوی پای ما نیندازد، در یک برنامه چند ساله باشگاه به خودکفایی لازم خواهد رسید.

علی سامره در پایان گفت: «با توجه به فرصت اندکی که تا آغاز بازی‌های تهران باقی‌ مانده، سخت تلاش کردیم تا از بین 200 بازیکن تستی، تیم خوبی را جمع و جور کنیم. امیدوارم با نوجوانان بتوانیم انتظارات طرفداران را برآورده کنیم و شرمنده نشویم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها