کد خبر: ۲۳۵۷۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۲ تير ۱۳۹۳
باستين شوآين اشتايگر مي‌گويد اگر ژرمن‌ها فوتبال آلماني را به نمايش بگذارند به دست آوردن جام جهاني سخت نخواهد بود.

 

به گزارش پایگاه 598،ها‌فبک تيم ملي آلمان پيش از ديدار تيمش برابر آرژانتين در فينال جام جهاني، اظهار کرد: ما در مسير يک افتخار بزرگ هستيم. بعد از بازي با برزيل خودمان را آماده فينال ‌کرده‌ايم و بار ديگر توانايي‌هايمان را به بهترين حد رسانده‌ايم.

به نقل از ايسنا، او ادامه داد: ما بازيکنان زيادي داريم که از سال 2010 در کنار هم بازي مي‌کنند. تجربه‌هاي خوبي در تيم ملي و باشگاه‌هايمان داريم. اين تيم سال‌ها در سطح اول جهان بازي کرده است. اگر فوتبال آلماني را به نمايش بگذاريم مي‌توانيم به کسب جام خوش بين باشيم.

شوآين اشتايگر با بيان اين که آلمان هيچ فشاري در فينال روي دوش خود احساس نمي‌کند، گفت: ما کاملا سر حال هستيم و فشاري احساس نمي‌کنيم. بيشتر بازيکنان تيم در فينال‌هاي بزرگ باشگاهي بازي کرده‌اند. ما از پس سختي اين بازي بر مي‌آييم و نبايد فراموش کنيم که کلوزه را داريم که سابقه بازي در فينال جام جهاني را دارد.

ها‌فبک ملي پوش بايرن‌ مونيخ درباره آرژانتين هم گفت: بايد با آرامش، صبر و تيزهوشي بازي کنيم. آنها بازيکنان فوق‌العاده‌اي مثل آگوئرو، مسي، ماسکرانو و دي‌ماريا را دارند. واکنش ماسکرانو در صحنه‌اي که روبن مقابل اين تيم موقعيت داشت، نشان دهنده قدرت آرژانتين است. آنها مستحق صعود به فينال بودند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها