کد خبر: ۲۳۵۷۳۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۲ تير ۱۳۹۳
پزشک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آرش افشين از 4 هفته ديگر مي‌تواند در تمرينات گروهي شرکت کند.

 

به گزارش پایگاه 598،آرش افشين در اواخر سال 92 دچار مصدوميت شد و قرار بود خيلي زود به مسابقات بازگردد.

با توجه به مشکلاتي که براي اين بازيکن به وجود آمد مصدوميت او تا به امروز طول کشيده و اکنون نقل قول‌هاي متفاوتي در مورد زمان درمان اين بازيکن به گوش مي‌رسد.

در همين زمينه حسين ابن قاسم سرپرست تيم فولاد روز گذشته به فارس اعلام کرد او 2 هفته ديگر به تمرينات اضافه مي‌شود و برخي شايعات خبر از غيبت افشين در نيم فصل اول ليگ آينده مي‌دهند.

اکبر مرادي پزشک تيم فوتبال فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاي فارس در اين ارتباط گفت: نه 2 هفته ديگر و نه تا آخر نيم فصل اول بلکه آرش افشين تا 4 هفته ديگر شرايط حضور در تمرينات گروهي را پيدا مي‌کند. پاي او را از آتل بيرون آوردند و اين بازيکن تمرينات مدون خود را آغاز کرده است. در اين مرحله آب درماني هم انجام مي‌شود. او هفته آينده تمرينات هوازي را آغاز مي‌کند و سپس از 4 هفته ديگر به تمرينات گروهي مي‌پيوندد.

وي در مورد اينکه چطور شکستگي نازک ني‌پاي اين بازيکن که قرار بود طي چند هفته درمان شود تا اين اندازه به طول انجاميد، خاطرنشان کرد: مصدوميت پاي افشين رو به بهبود بود که به دليل فشار وارده به پاي اين بازيکن بار ديگر ناحيه آسيب ديده دچار مشکل شد و پايي که جوش خورده بود باز شد. اينبار مصدوميت ساده تبديل به يک مشکل ديگر شد که مدت درمان را طولاني تر کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها