کد خبر: ۲۳۵۷۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۲۲ تير ۱۳۹۳
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اولويتم براي فصل بعد حضور در فولاد خوزستان است.

 

به گزارش پایگاه 598،افشين در مورد شرايط مصدوميتش و اينکه شايعه شده بود تا نيم‌فصل نمي‌تواند بازي کند اما دکتر مرادي اعلام کرده او از 4 هفته ديگر در تمرينات گروهي حاضر مي‌شود خاطرنشان کرد: نمي‌دانم اين صحبت‌ها را از کجا در مي‌آورند دکتر مرادي درست گفته و اگر مي‌خواهيد از اين مسئله اطلاع بيشتري پيدا کنيد مي‌توانيد از دکتر کيهاني و دکتر نوروزي هم اين مسئله را بپرسيد تا آنها شما را به طور کامل در جريان قرار دهند.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اين سوال که چه اتفاقي افتاد مصدوميتي که قرار بود طي يک ماه بهبود پيدا کند چند ماه به طول انجاميد عنوان کرد: نمي‌خواهم باز هم اين مسئله را بيان کنم اما يک تشخيص اشتباه دليل اين اتفاق بود البته فيزيوتراپ تيم را مقصر نمي‌دانم او تازه يک سال بود فعاليت خود را آغاز کرده و به همين خاطر تشخيص اشتباه داد البته خودم هم اشتباه کردم که پس از آن تشخيص براي درمان مناسب به تهران نيامدم البته باز هم خداراشکر که پس از مدتي به تهران آمدم و زير نظر دکتر کيهاني درمان پايم را انجام دادم.

مهاجم فولاد خوزستان در پاسخ به اين سوال که آيا با اين باشگاه قرارداد دارد يادآور شد: قرارداد من به صورت توافقي و بايد از لحاظ مالي به توافق برسيم، هنوز هيچ‌چيز معلوم نيست و امروز به باشگاه آمدم تا ببينيم شرايط به چه شکلي رقم مي‌خورد.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود مورد توجه باشگاه استقلال است اظهار داشت: چند پيشنهاد دارم اما اولويتم حضور در فولاد خوزستان است به هر حال بايد صحبت کنيم و به جمع‌بندي برسيم.

افشين در مورد اينکه فولاد خوزستان بازيکنان زيادي را از دست داده است تصريح کرد: امسال شرايط سختي داريم. چند بازيکن خوب ما که هر کدام براي خودشان وزنه‌اي بودند تيم را ترک کردند البته بايد ببينيم خدا چه مي‌خواهد و شرايط به چه شکلي رقم مي‌خورد اما وضعيت به نحوي است که در اهواز فقط از ما پيروزي مي‌خواهند و اميدوارم با نتايجي که مي‌گيريم رضايت هواداران را جلب کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها