کد خبر: ۲۳۵۴۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۲۱ تير ۱۳۹۳
معاون باشگاه فولاد، روند آماده سازي تيم فوتبال اين باشگاه را مطلوب توصيف کرد و گفت: سعي مي‌کنيم براي بازيکنان از دست داده تيم، جايگزين‌هاي خوبي پيدا کنيم.

 

به گزارش پایگاه 598،در حالي که بيشتر تيم‌هاي ليگ برتري، ترکيه را به عنوان محل برگزاري اردوي آماده سازي انتخاب کرده‌اند. فولادي‌ها اردوي خود را در کرج برپا کردند و چند بازي دوستانه هم انجام دادند.

اين تيم يک بار ديگر هم در تاريخ 27 تير به کرج مي‌رود و در مدت 9 روزي که در اين شهر خواهد بود چند بازي تدارکاتي با يک تيم کرجي، نفت مسجد سليمان و چند تيم ديگر انجام مي‌دهد.

* ماتياس چاگو، جايگزين پريرا

اسماعيل عسگريان درباره جذب بازيکنان جديد در باشگاه فولاد به ايسنا، گفت: ماتياس چاگو را از لوکوموتيو زاگرب به خدمت گرفتيم. سابقه او نشان داده که بازيکن بدي نيست. همچنين با يک مهاجم کروات مشغول مذاکره‌ايم که سرمربي تيم از او شناخت دارد و نيز به دنبال جذب يک دروازه‌بان هستيم.

* اسکوچيچ سختکوش!

معاون باشگاه فولاد درباره وضعيت دراگان اسکوچيچ گفت: او خيلي خوب کار مي‌کند و بسيار سختکوش است. او پشتکار زيادي دارد و دلش مي‌خواهد که با جان و دل کار کند. اميدواريم که با او نتيجه‌ لازم را بگيريم.

* دوست داشتيم بازيکنانمان بمانند

عسگريان همچنين گفت: دوست داشتيم بازيکنان خوبمان بمانند، اما نشد! يکي از دلايل جدايي آنها شايد مساله مالي بود. سعي کرديم بازيکنان خوبي را جايگزين کنيم که اگر از قبلي‌ها بهتر نباشند، بدتر هم نيستند. تقريبا کار نقل و انتقالات ما به پايان رسيده است.

* سقف بودجه

معاون باشگاه فولاد درباره سقف قراردادها و بودجه اعلام شده از سوي سازمان ليگ هم گفت: هزينه‌هاي ما فقط تيم ليگ برترمان نيست، بلکه تيم فولاد نوين را داريم و آکادمي و تيم‌هاي پايه که هر کدام هزينه‌هاي خود را دارند.

وي ادامه داد: با سازمان ليگ مذاکره ‌کرده‌ايم که هزينه‌هاي آکادمي و تيم‌هاي پايه را جزو بودجه 18 ميلياردي‌مان حساب نکنند و بايد اين مساله حل شود.

* افشين هم‌چنان مصدوم

"آرش افشين هم‌چنان مصدوم است و درمانش خيلي طول مي‌کشد. " اين را عسگريان گفت و افزود: فکر نمي‌کنم به اين زودي‌ها افشين به بازي برسد.

* تمديد قرارداد بختيار رحماني

وي همچنين گفت: بختيار رحماني با ما يک سال ديگر قرارداد دارد،‌ اما اين قرارداد مشروط به توافق است. مشکلي با او نداريم و قراردادش را تمديد مي‌کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها