کد خبر: ۲۳۵۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
رئیس جمهور در تماس تلفنی اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین و مقاومت بوده و از آرمان این ملت آزاده و مظلوم حمایت خواهد کرد.
به گزارش598 به نقل از واحد مرکزی خبر: احمدی نژاد و اسماعیل هنیه صبر و مقاومت را موجب خفت و خواری رژیم صهیونیستی و مستکبران و عامل اصلی پیروزی های بزرگ برای ملت فلسطین و سایر ملت های آزاده و عدالت طلب جهان دانستند.

رئیس جمهور در تماس تلفنی اسماعیل هنیه نخست وزیر فلسطین، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت مظلوم فلسطین و مقاومت بوده و از آرمان این ملت آزاده و مظلوم حمایت خواهد کرد.

رئیس جمهور با تبریک پیروزی بزرگ ملت فلسطین در خصوص موضوع تبادل اسراء با رژیم صهیونیستی گفت: بی ترید این موضوع یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و تمام مسلمانان و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان است و ملت های مستقل همپای مردم مظلوم فلسطین از این موضوع خوشحال هستند.

احمدی نژاد گفت: پیروزی های مقاومت فلسطین نشان دهنده این است که اگر کسانی برای خدا صبر، تحمل و ایستادگی کنند، یاری خدا نیز خواهد رسید و آنها را پیروز خواهد کرد.

رئیس جمهور شکست پذیر بودن رژیم صهیونیستی را یکی دیگر از نشانه های پیروزهای مقاومت فلسطین دانست و اظهار داشت: در حالی که تمام قدرت های زورگوی جهان پشتیبان رژیم صهیونیستی بوده، غزه در محاصر است و مقاومت تحت سنگین ترین فشارها قرار دارد، خدای متعال مقاومت ملت فلسطین را بر همه هیمنه رژیم صهیونیستی غلبه داد و باعث خفت و ذلت صهیونیست ها شده است.

اسماعیل هینه نخست وزیر فلسطین نیز در این مکالمه تلفنی پشتیبانی ملت ایران از ملت های مظلوم را نشانه اصالت اسلامی و موضع دینی جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ایران همیشه حامی و در کنار آرمان فلسطین بوده و شریک اصلی پیروزی های ملت فلسطین است.

وی با اشاره به موضوع تبادل اسیران و آزادی زندانیان فلسطینی، اظهار داشت: این پیروزی پس از سالها صبر و مقاومت دولت و ملت فلسطین بدست آمده است و یک دستاورد بزرگ اسلامی و ملی محسوب می شود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها