کد خبر: ۲۳۵۱۱۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،رضا نوروزی از حضور در پرسپولیس ابراز رضایت کرده و می گوید فکرش را نمی کرده به این زودی در پرسپولیس جا بیفتد.نوروزی درباره آخرین شرایط خودش و پرسپولیس حرف می زند.

شرایطت چطور است؟

من تمریناتم را دیرتر از بقیه بازیکنان شروع کردم اما چون بعد از تعطیلی لیگ در اردوی تیم ملی بودم آمادگی خوبی داشتم. فشار تمرینات هم بالا است اما بازیکنان اعتراضی ندارند و همه می خواهند تا شروع لیگ به آمادگی برسند و به همین دلیل اعتراضی نیست.

از حضور در پرسپولیس راضی هستی؟

خدا را شکر شرایط در این تیم بسیار خوب است. شاید اوایل که به پرسپولیس آمدم فکر می کردم کارم در این تیم سخت است چون پرسپولیس تیم بزرگی است و جو آن با بقیه تیمها فرق دارد اما وقتی در تمرینات شرکت کردم دیدم جو بسیار صمیمانه است. اعضای تیم هم به خوبی من را پذیرفتند و برخوردشان با من خوب بود.

هواداران پرسپولیس هم تو را پذیرفته‌اند؟

برخوردشان خیلی با من خوب بوده و تا الان که حمایت خوبی از من داشته اند. امیدوارم بتوانم در طول فصل جواب حمایت های آنها را بدهم.

فکر می‌کنی بتوانی سال خوبی را در پرسپولیس داشته باشی؟

من برای همین هدف به پرسپولیس آمده ام. آمده ام که سال خوبی داشته باشم و دوباره به تیم ملی برسم. امسال سال من و پرسپولیس است و دوست دارم با پیراهن این تیم در لیگ بدرخشم تا همراه تیم ملی به جام ملتهای آسیا بروم.

به آقای گلی هم فکر می‌کنی؟

شک نکنید که یکی از اهداف من از حضور در پرسپولیس آقای گل شدن است. برای شروع بازیهای لیگ لحظه شماری می کنم چون آمادگی و انگیزه بالایی دارم و می خواهم روزهای خوبی با پیراهن سرخ داشته باشم.

رابطه‌ات با علی دایی چطور است؟

دایی انسان بزرگی است و هر بازیکنی آرزوی کار کردن با او را دارد. قطعا می توانم چیزهای زیادی از دایی یاد بگیرم چون او مهاجم بزرگی بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها