کد خبر: ۲۳۵۰۸۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۸ تير ۱۳۹۳
به گزارش 598،غلامرضا رضايي در مورد وضعيت تيم فوتبال نفت تهران گفت: خوشبختانه شرايط تيم خوب است و بازيکنان با انگيزه بالايي تمرين مي‌کنند. چند هفته‌اي که من هم در کنار تيم هستم شرايط را خوب ديدم و در حال حاضر هم در دوران بدنسازي هستيم و همه بچه‌ها با روحيه خوب کار مي‌کنند که البته طبق برنامه کادر فني بازي‌هاي دوستانه هم برگزار خواهيم کرد.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: امسال نفت تهران کار سختي در پيش دارد چراکه چند بازيکن کليدي و تاثيرگذار اين تيم جدا شدند اما بازيکناني که در تيم باقي ماندند همگي بازيکنان خوبي هستند و اسکلت تيم حفظ شده و فکر مي‌کنم که همين موضوع براي موفقيت کافي است اما همه ارکان باشگاه بايد تلاش کنند چراکه سال سخت و سنگيني پيش روي ماست و براي موفقيت بايد تلاش چند برابري کرد.

بازيکن تيم فوتبال نفت تهران درباره حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا و مرحله پلي‌آف اين بازي‌ها افزود: به هر حال تيم نفت در مسابقات آسيايي تيمي کم تجربه‌اي است و همين موضوع کار ما را سخت مي‌کند اما مطمئن هستم که باشگاه براي موفقيت در اين بازي‌ها برنامه دارد و اميدوارم که از مرحله پلي‌آف گذر کنيم و در مرحله گروهي حضور داشته باشيم.

وي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کني حضور تنها يک مهاجم در نفت تهران کار را برايتان سخت مي‌کند اظهار داشت: به هر حال قبول دارم که کار سخت است چراکه مهاجماني مثل هادي نوروزي، رضا نوروزي و مهرداد اولادي ديگر در اين تيم حضور ندارند و امسال تکيه بيشتر تيم بر بازيکنان جوان است.

رضايي با بيان اينکه شرايط باشگاه نفت خوب است تصريح کرد: بازي کردن در تيمي که هوادار ندارد سخت است اما باشگاه نفت شرايطز خاصي دارد و شايد همين موضوع به بي‌حاشيه بودن تيم ما کمک کند هرچند که هر تيمي نياز به هوادار دارد و من در تيم‌هاي پرطرفداري مثل پرسپوليس و فولاد خوزستان بازي کردم.

مهاجم تيم فوتبال نفت تهران در خصوص اينکه شرايط فوتبال سال به سال تغيير مي‌کند خاطرنشان کرد: هر سال فوتبال شرايط خاص خودش را دارد و بايد بپذيريم که امسال ليگ سخت‌تري نسبت به سال قبل خواهيم داشت. از طرف ديگر باشگاه نفت به بازيکنان جوان تکيه کرده و براي موفقيت بايد مسئولان باشگاه، کادر فني و بازيکنان تلاش چند برابري انجام دهند چراکه وظيفه همه سنگين است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها