کد خبر: ۲۳۵۰۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۸ تير ۱۳۹۳
به گزارش 598،ايمان مبعلي در خصوص حضورش در باشگاه نفت تهران گفت: با توجه به شناختي که از باشگاه نفت و مديريت اين باشگاه داشتم به اين تيم پيوستم و فکر مي‌کنم تکرار موفقيت با اين باشگاه قابل دسترسي باشد چراکه نفت چند سالي است که عملکرد خوبي داشته و امسال هم مي‌تواند شرايط خوبي داشته باشد اما بايد در نظر داشت که تيم‌ه اي ديگر هم تلاش مي‌کنند.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه جوان بودن تيم فوتبال نفت در بازي‌هاي پيش رو براي اين تيم مشکل‌ساز نمي‌شود ادامه داد: نفت با همين بازيکنان جوان تاکنون نتيجه گرفته و بايد اين را در نظر بگيريم که امسال هم بازيکنان جوان و با تجربه در اين تيم حضور دارند و مي‌توانيم بهتر از تيم‌هاي ديگر باشيم.

مبعلي افزود: البته براي تکرار موفقيت‌ها کار سختي داريم اما با شناختي که از بازيکنان، کادر فني و مديريت باشگاه دارم مي‌توانيم کارهاي بزرگي انجام دهيم.

وي درباره حضور تيم فوتبال نفت تهران در مرحله پلي‌آف ليگ قهرماني آسيا هم خاطرنشان کرد: آنجا يک بازي در پيش داريم که بايد همه تمرکزمان را روي همان يک بازي بگذاريم و نتيجه بگيريم به هر حال خود من تجربه حضور در بازي‌هاي آسيايي را دارم و مي‌دانم که آنجا کار راحتي نداريم.

مبعلي در پايان درباره اينکه تجربه حضور در تيم‌هاي پرطرفدار را داشته و آيا بازي در تيم نفت بي‌هوادار برايش سخت نيست افزود: نه برايم سخت نيست چون تيم نفت شرايط خوبي دارد و من با منصوريان در تيم ملي کار کردم و از انتخابي که انجام دادم راضي‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها