کد خبر: ۲۳۴۹۳۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۱۷ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،مقداد نجف نژاد در خصوص شایعه بدهی 90میلیاردی استقلال، بحث تمدید قرارداد آندو، جدایی رحمتی از استقلال و تمدید قرارداد کی‌روش به سوالات آی اسپورت پاسخ می‌دهد.به نظر شما عجیب نیست او سابقه حضور در سه دوره تیم استقلال از بدهی ها بی خبر باشد ؟

درباره شایعه بدهی 90 میلیاردی باشگاه استقلال توضیح می دهید.

ما از اول هم اعلام کردیم باشگاه هایی مثل استقلال و پرسپولیس بدون پشتوانه مالی و منابع درآمد بدهی انباشته ای از قدیم دارند، چون برای آنها درآمدی پیش بینی نشده است و به این دلیل که بودجه ای ندارند طبیعتا بدهی ایجاد می شود. من میزان بدهی ها را دقیق نمی دانم ولی می دانم حسابرسی این باشگاه با وزارت ورزش است و آنها دلیل این مساله را می دانند. علت اینکه پیش از این اعلام کرده بودیم این باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود این بود که هزینه آنها بر دوش دولت نباشد چون بخش خصوصی بهتر عمل می کند و در هزینه ها نظمی بهتر از گذشته ایجاد می شود.

در جریان شایعه پیشنهاد 3 میلیاردی تیموریان به استقلال هستید؟

چون من در آخرین جلسه هیات مدیره نبودم در جریان ریز این پیشنهاد نیستم ولی به هر حال باید بگویم استقلال از نظر مالی و بودجه ای محدودیت جدی دارد و باید در چارچوب آن تصمیم گیری شود. تیموریان بازیکن بسیار بزرگی است و ما همه از وی رضایت داریم اما ایشان هم باید متعادل عمل کند چون رقمی که شما می گویید در توان باشگاه استقلال نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها