کد خبر: ۲۳۴۹۱۳
زمان انتشار: ۲۳:۴۸     ۱۷ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس مثل همه این سالها در روزهای نقل و انتقالات به دنبال بهترین گزینه است و بنابراین باشگاه قبلی اش باید در انتظار بماند .

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار «نسیم» در مورد شرایط پولادی و سید جلال حسینی گفت : احتمال ماندن پولادی و سید جلال حسینی در پرسپولیس ضعیف است.

او ادامه داد : ما در چند روز گذشته در باشگاه منتظر سید جلال حسینی بودیم تا مذاکراتمان را با او ادامه بدهیم اما هنوز حسینی به باشگاه نیامده است و ما هم امیدوار و منتظر هستیم تا حسینی در روزهای آینده به باشگاه بیاید.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به صحبت های رحیمی و اعلام اینکه پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد، چرا احتمال ماندن او را ضعیف می دانید، گفت: پولادی با باشگاه قرارداد دارد اما انگار بندهای در قرارداد او وجود دارد که این امکان را به او می دهد از پرسپولیس جدا شود.

پنجعلی در خصوص اینکه اگر این دو بازیکن از تیم جدا شوند آیا بازیکنی جذب خواهد شد ، عنوان کرد: در ابتدا به دنبال حفظ این دو بازیکن هستیم اما اگر شرایط برای حضور آنها مهیا نشود به دنبال جذب بازیکنان مدنظر دایی خواهیم رفت.

سرپرست پرسپولیس در مورد نگرانی هواداران اظهار داشت: آنها حق دارند در خصوص شرایط تیم نگران باشند و خود ما هم بابت بستن یک تیم خوب نگرانی داریم و تمام هدفمان حضور پرقدرت در لیگ آینده و مسابقات باشگاههای آسیا است تا از حیثیت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دفاع و دل هواداران را شاد کنیم.

بر خلاف شائبه های مطرح شده در مورد ماجرای جدایی کریم باقری و حضور او در راه آهن، پنجعلی از احتمال ماندن او در تیم خبر می دهد:«چند روز پیش باقری را در باشگاه دیدم و او در حال رفع مشکلات خود با رحیمی برای ادامه همکاری با پرسپولیس است

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها