کد خبر: ۲۳۴۸۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۷ تير ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس اعلام کرد که اين تيم در اردوي خارجي خود با تيم‌هاي ايراني بازي دوستانه انجام نمي‌دهد.

 

به گزارش پایگاه 598،محمد پنجعلي در مورد مبلغ پيشنهادي مسئولان مجموعه ورزشي آزادي به تيم‌هايي که مي‌خواهند بازي‌هاي خود را در اين ورزشگاه برگزار کنند، گفت: 270 ميليون براي هر بازي بسيار زياد و پرداختش براي هر باشگاهي مشکل است، البته در اين مورد آقاي رحيمي بايد صحبت و تصميم‌گيري کنند.

به نقل از تسنيم، وي در خصوص آخرين وضعيت سيد جلال حسيني و مشخص شدن تکليف حضور و عدم حضور اين بازيکن در پرسپوليس اظهار داشت: احتمال دارد سيد جلال در پرسپوليس ماندني شود اما نمي‌توانيم قاطع بگوييم که اين بازيکن قراردادش را تمديد مي‌کند يا خير. اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.

سرپرست تيم پرسپوليس درباره اينکه در صورت عدم حضور خلعتبري، حسيني و پولادي در پرسپوليس آيا اين باشگاه بازيکن خارجي مي‌گيرد، عنوان کرد: مسلماً دنبال جايگزينان احتمالي اين بازيکنان هستيم و بيکار نمي‌نشينيم. پرسپوليس امسال کار سختي پيش‌رو دارد و بايد بازيکنان خوبي در تيم حضور داشته باشند.

پنجعلي در مورد برنامه‌ بازي‌هاي دوستانه پرسپوليس در اردوي ترکيه خاطرنشان کرد: قرار است 2،3 بازي دوستانه در اردوي ترکيه برگزار کنيم که هنوز نام حريفانمان مشخص نشده است، البته با هيچ تيم ايراني در ترکيه بازي دوستانه انجام نمي‌دهيم. با توجه به اين مسئله که همزمان با حضور ما در ترکيه چند تيم مطرح اروپايي هم به اين کشور مي‌آيند مي‌خواهيم در صورت امکان با اين تيم‌ها بازي دوستانه انجام دهيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها