کد خبر: ۲۳۴۷۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۷ تير ۱۳۹۳
دروازه‌بان آبی‌پوشان از مسئولان استقلال دلخور است که چرا وقتی با او مذاکره می‌کردند و پیشنهاد می‌دادند از حضور دروازه‌بان خارجی حرفی به میان نیاوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محسن فروزان در حالی به استقلال آمد که با تراکتورسای قرارداد بسته بود ولی پس از جدایی رحمتی از جمع آبی‌پوشان به این نتیجه رسید که به استقلال بیاید بهتر است و شخصا برای دریافت رضایت‌نامه اقدام کرد و آبی پوش شد.

 

اما فروزان در زمانی که قصد حضور در استقلال را داشت نمی‌دانست قرار است یک دروازه‌بان خارجی هم به جمع آبی‌پوشان بیاید. دروازه‌بانی که بسیاری او را نفر اول دروازه استقلال می‌دانند و گفته می‌شود با حضور داسیلوا، فروزان به نیمکت ذخیره‌ها تبعید خواهد شد.

 

حتی داسیلوا در مورد اینکه چقدر اطمینان دارد که دروازه‌بان اول استقلال برای فصل آینده باشد، گفته است: «صددرصد برای این موضوع به استقلال آمده‌ام که در تمام بازی‌ها به صورت ثابت بازی کنم.»

 

در این شرایط دروازه‌بان آبی‌پوشان از مسئولان استقلال دلخور است که چرا وقتی با او مذاکره می‌کردند و پیشنهاد می‌دادند از حضور دروازه‌بان خارجی حرفی به میان نیاوردند تا او نیز بتواند بهتر تصمیم بگیرد ولی حالا که دیگر راه برگشت ندارد چون دروازه‌بانی آمده که قرار است گلر اول استقلال باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها