کد خبر: ۲۳۴۶۸۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۱۶ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،بیانیه کانون مربیان فوتبال ایران، یکی از سوژه‌های چند وقت اخیر رسانه‌ها بود. بیانیه‌ای که علیه کی‌روش محسوب می‌شد. هرچند جلالی در برنامه 2014 سعی کرد این بیانیه تند را تلطیف کند، اما حمایت همه جانبه فردوسی‌پور از کی‌روش عاملی شد تا کانون مربیان شنبه گذشته جلسه‌ای را با حضور اکثر اعضا برگزار کنند.

در این جلسه که صالح هم حضور داشت، این مربی ایرانی از رفتارهای کی‌روش با خودش صحبت کرد. گفته می‌شود در آن جلسه صالح اعلام کرده قصد ندارد صحبت‌ها و رفتارهایی که کی‌روش با او کرده را رسانه‌ای کند. در همین حال یکی از مربیان حاضر در آن جلسه به خبرنگار بانک ورزش گفت: ما به صالح گفتیم هرجور خودش صلاح می‌داند عمل کند و اجباری برای افشاگری از سوی کانون ندارد.

همچنین در این جلسه جلالی دلیل عدم هماهنگی با اعضای هیات رییسه کانون در انتشار آن بیانیه را نبودن زمان کافی و تماس های مکرر مربیان با خودش عنوان کرد.
حسین فرکی هم که در این جلسه حضور داشت، صحبت‌های جالبی را عنوان کرد؛ بنا به گفته یکی از اعضا کانون مربیان، فرکی در این جلسه گفت من حتی اگر فولاد قهرمان هم نمی‌شد، قصد داشتم به مداوای پایم بپردازم و هرگز دنبال تیم ملی نبودم. خود رسانه‌ها نام مرا مطرح کردند و خودشان هم علیه من موضع گرفتند. در صورتی که من هرگز به دنبال تیم ملی و به قول یکی از دوستان لابی کردن نبودم. من فقط یک بار گفتم آرزوی هر کسی هست که مربی تیم ملی شود اما معتقدم نباید مربی ایرانی را کوچک کنیم و طوری درخصوص مربی ایرانی صحبت کنیم که دربه‌در دنبال حضور در تیم ملی کشورش باشد. من آرزو دارم مربی تیم ملی شوم اما حاضر نیستم به خاطر این آرزو خودم را کوچک کنم، اتفاقا حتی اگر کی‌روش هم نمی‌ماند من به دلیل عمل زانوی دومم هم نمی‌توانستم سرمربی تیم ملی شوم و کسانی که مرا می شناسند می‌دانند با هر شرایطی حاضر به کار کردن نیستم. امیدوارم کی‌روش بماند و خیلی مسایل در جام ملت‌ها مشخص شود.

طبق شنیده ها فرکی در ادامه صحبت‌هایش گفته اگر فردوسی‌پور می‌خواست به کی‌روش ایرادی بگیرد می‌توانست روی تک تک صحبت‌هایش ده‌ها سوال بپرسد. اما این کار را به هر دلیلی نکرد.

اکثر مربیان حاضر در این جلسه با انتقاد از عملکرد فردوسی‌پور در حمایت از کی‌روش بحث‌های متفاوتی را مطرح کردند که عمده‌ترین انتقاد آنها از فردوسی‌پور این بود که او در حمایتش افراط کرده است و به گونه‌ای از کی روش حمایت کرده که کار از حمایت هم گذشته و به افراط گرایی رسید است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها