کد خبر: ۲۳۴۶۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۶ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،قاسم دهنوی فصل گذشته با کلی سر و صدا و جنجال، پرسپولیسی شد اما نتوانست در این تیم مثل گذشته باشد. او به همین خاطر هم نیمکت نشین شد و تیم ملی را هم از دست داد. حالا برای لیگ چهار دهم تیم بی حاشیه ای مثل ذوب آهن را انتخاب کرده است و می خواهد از این تیم دوباره ملی پوش شود و در جام ملت های بازی کند. دهنوی در مصاحبه با فوتبال ایران به سوالات پاسخ می دهد.

فصل گذشته پرسپولیسی شدی تا جایگاهت درتیم ملی را تثبیت کنی اما شرایط آنطور که می خواستی پیش نرفت.چرا؟

خودم مقصر بودم. قراردادی که با سپاهان امضا کردم باعث شد تا شرایطم آنطور پیش برود و جایگاهم در تیم ملی را از دست بدهم و در پرسپولیس هم نتوانم آن بازیکن دلخواه هواداران باشم.

اما در نیم فصل اول یکی از مهره های فیکس تیم بودی.

فیکس بودم اما آن اتفاقات باعث شد در برهه ای از ترکیب اصلی دور شوم و رفته رفته اعتماد دایی نسبت به من از میان رفت و در نهایت هم تصمیم گرفت به ترکیب تیم برنده دست نزند.اشتباه از خودم بود.با یک تصمیم غلط مسیر فوتبالم را عوض کردم.اما با این حال فکر می کنم در همان مقطعی هم که بازی کردم خیلی خوب از عهده وظایفم برآمدم.

اما حضورت در لیست مازاد گواه این قضیه نبود؟

هیچ وقت در لیست مازاد دایی نبودم.اتفاقا ایشان تمایل داشتند که برای فصل آتی هم در این تیم بمانم.

اگر اینطور بود چرا ذوب آهنی شدی؟

آن زمان که من با باشگاه پرسپولیس در کش و قوس برای دریافت مطالباتم بودم،علی آقا در خارج از کشور حضور داشتند.برای مشخص شدن وضعیتم چند بار با محمد دایی تماس گرفتم اما ایشان از شرایط من برای فصل آتی ابراز بی اطلاعی کردند.همان زمان هم  با پیشنهاد ذوب آهن مواجه شده بودم و بهتر دیدم که با این تیم قرارداد ببندم.پس از اینکه قرارداد بستم،دایی با من تماس گرفت و گفت که مرا می خواهد اما گفتم که با ذوب آهن داخلی امضا کرده ام و نمی توانم بیایم.

فصل گذشته هم همین شرایط برایت پیش آمد.اما به جای سپاهان،پرسپولیسی شدی؟

یک بار چنین اشتباهی کردم و تاوانش را هم پس دادم.اگر دوباره این کار را می کردم فوتبالم نابود می شد.ضمن اینکه دوست داشتم برای فصل آتی در یک تیم کم حاشیه باشم.یکی از دلایلی هم که باعث شد از پرسپولیس جدا شوم پر حاشیه بودن آن بود.من از پرسپولیس و حاشیه هایش فرار کردم.

پس به همین خاطر هم ذوب آهن کم حاشیه را انتخاب کردی؟

دقیقا. دنبال این بودم به تیمی کم حاشیه که سرمربی بزرگی هم دارد بروم و ذوب آهن یک چنین تیمی بود.

بابت آن همه اتفاق از پرسپولیسی ها و دایی ناراحت نیستی؟

گذشته را فراموش کرده ام و می خواهم فکر آینده ام باشم.یک تصمیم اشتباه گرفتم و تاوانش را هم بدجوری پس دادم.فکر کردن به گذشته فقط باعث آزارم می شود.

چقدر امیدواری بتوانی در ذوب آهن به روزهای خوبت بازگردی؟

ذوب آهن مثل پرسپولیس زیر ذره بین نیست و در آرامش مطلق هستم. جدا از این، یک سرمربی کاربلد و حرفه ای مثل یحیی گل محمدی دارد که خیلی می تواند به بازگشتم به روزها خوبم کمک کند.در ذوب آهن به روزهای خوبم بازمی گردم و دوباره ملی پوش می شوم. به ذوب آهن آمده ام تا خودم را به جام ملت ها برسانم.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها