کد خبر: ۲۳۴۶۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۶ تير ۱۳۹۳
مدافع تيم ملي فوتبال آرژانتين مي‌گويد او و هم تيمي‌هايش روياي حضور در فينال جام جهاني و بالابردن جام را دارند و براي رسيدن به آن نهايت تلاش خود را خواهند کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،تيم ملي فوتبال آرژانتين عملکرد خوبي در جام جهاني 2014 برزيل داشته است و توانسته به نيمه نهايي صعود کند تا در صورت پيروزي برابر هلند به فينال صعود کند.

ازکيل گاراي مدافع آلبي سلسته مي‌گويد که او و هم تيمي‌هايش تنها به قهرماني در برزيل فکر مي‌کنند. او در گفت‌وگويي که با رسانه‌هاي آرژانتيني داشت گفت: مهم چگونه بازي کردن برابر هلند نيست بلکه مهم اين است که در اين ديدار حساس به پيروزي برسيم و جواز صعود به دور بعد را به دست آوريم. براي رسيدن به روياي خود که قهرماني در برزيل است نهايت تلاش خود را خواهيم داشت. انگيزه زيادي برابر هلند داريم چرا که مي خواهيم بعد از مدتها به فينال صعود کنيم و جام قهرماني را بالاي سر بريم. مي‌خواهيم برابر هلند هم همچون پنج بازي قبلي خود پيروز از ميدان خارج شويم تا شانس خود را براي قهرماني در فينال آزمايش کنيم.

او ادامه داد: در شرايط کنوني صرف نظر از بازي خوب يا بد مهم کسب پيروزي است چرا که هميشه تيمي که خوب بازي مي‌کند به پيروزي نمي‌رسد. تنها و تنها به پيروزي برابر هلند فکر مي‌کنيم چرا که بي صبرانه در انتظار رسيدن به روياي خود هستيم و براي محقق کردن آن نهايت تلاش خود را خواهيم داشت.

مدافع بنفيکا در پايان سخنان خود گفت: پيروزي برابر بلژيک ما را شارژ روحي کرد اما هنوز دو بازي حساس ديگر پيش‌روداريم.هنوز راه طولاني در پيش داريم. ديدار بسيار سختي برابر هلند داريم اما به توانايي خود ايمان داريم و براين باوريم که مي‌توانيم جواز صعود به فينال را به دست آوريم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها