کد خبر: ۲۳۴۵۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۶ تير ۱۳۹۳
سرمربي بوسنيايي الجزاير با انتشار بيانيه‌اي رسما از سمت خود در تيم ملي فوتبال اين کشور کناره‌گيري کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،وحيد هليلهودزيچ اعلام کرده بود که پس از اينکه براي اولين بار الجزاير را به مرحله حذفي جام‌جهاني رساند، از سمت خود کناره‌گيري خواهد کرد. سرمربي تيم ملي فوتبال الجزاير به مدت سه سال هدايت اين تيم را بر عهده داشت و اين تيم را به مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني رساند. الجزاير در اين مرحله با شکست مقابل آلمان از گردونه مسابقات حذف شد.

هليلهودزيچ با اعلام بيانيه‌اي رسمي روي سايت فدراسيون فوتبال الجزاير اعلام کرد که از هدايت الجزاير کناره‌گيري مي‌کند.

سرمربي بوسنيايي اظهار داشت: امروز پس از سه سال الجزاير را ترک کردم و رسيدگي به خانواده‌ام و وسوسه شروع رقابت ورزشي جديد روي تصميم‌گيري من اثر گذاشتند. بر اساس اظهارات فدراسيون فوتبال الجزاير کارم را با افتخار در اين کشور به پايان رساندم.

وي ادامه داد: فراموش نمي‌کنم که از محمد رائورائوآ، رئيس فدراسيون فوتبال الجزاير که سه سال همکاري نزديکي با او داشتم تا به هدفي که تعيين کرده بوديم، برسيم تشکر کنم. او هر امکاناتي را براي اين تيم فراهم کرد تا اين مأموريت سخت را به پايان برسانيم.

هليلهودزيچ خاطرنشان کرد: مي‌خواهم از بازيکنان، کادر فني، پزشکي و کادر اجرايي که در اين مأموريت به من کمک کردند، قدرداني کنم. هميشه خاطرات خوبي از مهمان‌نوازي خارق‌العاده مردم الجزاير خواهم داشت که از روز اول حضورم از من حمايت کردند و به من وفادار ماندند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها