کد خبر: ۲۳۴۵۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۶ تير ۱۳۹۳
سرپرست باشگاه پيکان گفت: ما تا جايي که مي‌توانستيم خواسته‌هاي سرمربي را برآورده کرديم و هم‌اکنون انتظار داريم تا بازي‌هاي خوبي در ليگ برگزار کنيم.

 

به گزارش پایگاه 598،ابراهيم ثنايي در خصوص شرايط آماده‌سازي تيم فوتبال پيکان و اينکه چند درصد از بازيکنان مدنظر منصور ابراهيم‌زاده را جذب کرده‌اند، اظهار داشت: ما خواسته‌هاي سرمربي تيم را حدالمقدور برآورده کرديم و انتظار هم داريم تا تيم بتواند بازي‌هاي خوبي انجام دهد با توجه به حمايت‌هايي که مديرعامل ايران خودرو انجام مي‌دهد تصميم بر اين شده است که براي کسب سهميه آسيايي تلاش کنيم البته در اين بين حوادث فوتبالي هم وجود دارد اما انتظار دارد که تيم بازي‌هاي خوبي در ليگ انجام دهد.

به نقل از فارس، وي در خصوص اعزام تيم پيکان به ترکيه يادآور شد: ما امروز عازم ترکيه خواهيم شد و به مدت 10 روز تمرينات خود را در اين کشور دنبال مي‌کنيم، سه بازي دوستانه برگزار خواهيم کرد که با تيم‌هاي مختلف از جمله ليگ برتري اين کشور بازي مي‌کنيم.

سرپرست باشگاه پيکان در خصوص اينکه چرا کشور ترکيه را براي برگزاري اردو انتخاب کرده‌اند، گفت: با توجه به شرايط آب و هوايي و همچنين اينکه رفتن به اين کشور نياز به ويزا ندارد ما ترکيه را انتخاب کرده‌‌ايم البته پيش از اين در سرعين هم اردو داشتيم که پس از آن تصميم گرفتيم به اين کشور برويم ظاهراً هم‌اکنون همه به کشورهاي خارجي سفر مي‌کنند.

ثنايي در مورد اينکه با وجود مشکلات مالي باشگاه‌ها چرا کشورهاي خارجي براي برپايي اردوها انتخاب مي‌شوند، تأکيد کرد: اردو در کشورهاي خارجي هزينه قابل توجهي ندارد، مبلغي حدود 5 هزار دلار هزينه مي‌شود که با توجه به بودجه‌اي که سازمان ليگ براي باشگاه در نظر گرفته قابل توجه نيست. البته بايد در داخل ايران هم تدابيري انديشيده شود مثلاً ما در سرعين اردو زديم اما محل اسکان‌مان جاي ديگر بود، بهتر است مسئولان اردبيل تلاش کنند و شرايط را براي برپايي اردو فراهم کنند که اگر اينگونه باشد تيم‌هايي که به جاي يک هفته اردو برگزار مي‌کنند دو هفته در آنجا تمرين خواهند کرد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها