کد خبر: ۲۳۴۴۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۱۵ تير ۱۳۹۳
اعضاي تيم‌هاي استقلال و راه‌آهن، صبح امروز در سالن وزنه مجموعه انقلاب با هم رودررو شدند.

 

به گزارش پایگاه 598،تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال از ساعت 10 و 30 دقيقه صبح در سالن مجموعه ورزشي انقلاب پيگيري شد. در تمرين امروز آبي‌پوشان امير قلعه‌نويي حضور داشت و بازيکنان زير نظر امير حاج‌قاسم و ديگر اعضاي کادر فني کار وزنه و هوازي انجام دادند. اين تمرين حواشي خاصي داشت که در زير مي‌خوانيد.

* جاسم کرار، گلر برزيلي و ستار همداني غايبان تمرين استقلال بودند.

* هنگامي که استقلالي‌ها مشغول وزنه‌زدن بودند اعضاي تيم فوتبال راه‌آهن وارد سالن وزنه شدند و آنها مشغول تست آمادگي جسماني شدند. حميد استيلي، احمدرضا عابدزاده و مهدي حسيني‌نسب نفراتي بودند که برخورد بسيار گرمي با امير قلعه‌نويي و جواد زرينچه داشتند و اين چند نفر به مرور خاطرات از زمان فوتبال در کنار هم پرداختند. امير قلعه‌نويي وقتي حميد استيلي را ديد به خاطر حضور وي در تيم راه‌آهن تبريک گفت و براي اين تيم آرزوي موفقيت کرد. قلعه‌نويي سپس با عابدزاده برخورد گرمي داشت و البته پسر احمدرضا عابدزاده با سرمربي تيم استقلال خوش و بش کرد.

* آرش برهاني و مهدي کريميان بازيکناني بودند که براي انجام تست پزشکي به آکادمي ملي المپيک رفته بودند و تست آمادگي جسماني را پشت سر گذاشتند.

تمرين سنگين امروز استقلال و همچنين گرماي هوا باعث شده بود تا بازيکنان استقلال با شوخي با بازيکنان راه‌آهن پيرامون نحوه تمرينات آنها صحبت کرده و از شاگردان استيلي بخواهد آنها هم در گرما بدوند تا وضعيت استقلالي‌ها درک کنند.

* طبق برنامه قرار است استقلالي‌ها در نوبت عصر تمرينات خود را پيگيري کنند و آبي‌پوشان فردا بعد از ظهر را به استراحت خواهند پرداخت و صبح روز سه‌شنبه تهران را به مقصد ترکيه ترک خواهند کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها