کد خبر: ۲۳۴۲۶۹
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،تراکتورسازی برای انجام تمرینات و تشکیل اردو راهی ترکیه شده است و این نشان می‌دهد باشگاه با برنامه خوبی پیش می‌رود اما این همه حکایت تراکتورسازی نیست چرا که نظمی در مصاحبه‌ای می‌گوید: «ما با تمام قوا از خطیبی حمایت می‌کنیم و تا ‌آخرین لحظه پشت او هستیم. ما یک مربی بومی را جذب کردیم و به همین دلیل تا آخر پشت او ایستاده‌ایم».

 حال این سوال پیش می‌آید که نظمی در برابر چه کسی از خطیبی حمایت می‌کند. مگر این انتخاب باشگاه نبوده و به طور طبیعی نباید از طرف باشگاه مورد حمایت قرار گیرد؟ دلیل اینکه نظمی اینگونه حرف می‌زند، چیست؟ به نظر می‌رسد این روزها اختلافات درونی در باشگاه تراکتورسازی روزهای سختی را برای این تیم رقم خواهد زد.
خطیبی همان گونه که انتخابش پربحث و حاشیه بود، ادامه کارش هم از این بحث‌ها و حاشیه‌ها به دور نخواهد بود. ظاهراً اختلافات بین اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باعث شده تا خطیبی روزهای سختی را سپری کند.

از طرف دیگر انتخاب کادر فنی هم از موضوعات بحث برانگیز روزهای اخیر تراکتورسازی شده است. رسول خطیبی افرادی مثل ابراهیمی و اقبالی را برای حضور در تراکتورسازی انتخاب کرده بود اما ظاهرا باشگاه تراکتورسازی هنوز با آنها به توافق نرسیده است و آنطور که شنیده می‌شود، حضور آنها هم ممکن است منتفی شود.
نظمی در این خصوص گفته بود: «این دو نفر از عزیزان ما هستند و شرایط را بررسی می‌کنیم. این گزینه بودن خدشه‌ای به جایگاه و شخصیت افراد وارد نمی‌کند. به طور مثال بومی بودن یکی از شرایط مدنظر ما است و در بین گزینه‌های خود تمام مسائل را در نظر می‌گیریم اما این موضوع باعث نمی‌شود که فردی زیر سوال برود. اقبالی و ابراهیمی بزرگ ما هستند و ما براساس دیدگاه و استراتژی خود کارمان را جلو می‌بریم.»

 این حرف‌های نظمی نشان می‌دهد که خطیبی حتی در انتخاب دستیارانش هم اختیار ندارد و آنها را نیز باید مثل بازیکنان به باشگاه معرفی کند تا آنها تصمیم بگیرند و همین مساله سد دیگری روبروی خطیبی درست می‌کند تا استعفای او محتمل به نظر برسد. از این گذشته مشکل دیگری نیز برای خطیبی وجود دارد؛ جدایی بازیکنان چیزی نیست که این سرمربی جوان بتواند به راحتی آن را جبران کند.

 هر چند تلاش زیادی کرده تا هر طور شده، جای بازیکنان جدا شده را پر کند اما آیا با جذب بازیکنان جوان از گسترش فولاد یا تیم‌های دیگر می‌توان جای بازیکنانی مثل علی کریمی، کریم انصاری فرد، سعید دقیقی، اسدی، مسعود ابراهیم زاده، مهدی کریمیان، میلاد فخرالدینی و … را پر کرد، این نگرانی هم برای هواداران تراکتورسازی وجود دارد و هم دغدغه ذهنی بسیار مهمی برای اعضای هیات مدیره تراکتورسازی شده است. که به اختلافات درون باشگاه بسیار بسیار دامن می‌زند. همانطور که گفته شده، خطیبی و شاگردانش برای برگزاری اردو راهی ترکیه شدند اما شرایط حاکم بر تراکتورسازی آنقدر نگران کننده است که به راحتی می‌توان، این برهه حساس را در حرف‌های نظمی و چهره هواداران و تلاش اعضای هیات مدیره برای پیشبرد اهداف تیم، برای تراکتورسازی احساس کرد.

 تیمی که در طول سه سال گذشته بیش از پیش انتظار هواداران را بالا برده و حالا خطیبی با شرایطی میراث‌دار دو نایب قهرمانی و یک قهرمانی جام حذفی شده است که از یک طرف نظمی در حرف از او حمایت می‌کند و در عمل توانی برای حفظ بازیکنان موثر یا حداقل جایگزین آنها با بازیکنان خوب ندارد و از طرف دیگر اعضای هیات مدیره تراکتورسازی اعتقاد چندانی به سرمربی جوان نشان نمی‌دهند و بابت آینده تیمشان نگرانی دارند. خطیبی شاید بزرگترین چالش دوران مربیگری‌اش را در این تیم تجربه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها