کد خبر: ۲۳۴۲۵۳
زمان انتشار: ۲۱:۳۶     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،آلخاندرو سابیا در واکنش به انتقاداتی که از تیم او بابت تکیه بیش از حد به لیونل مسی می‌شود، اظهار داشت: ما به مسی وابسته‌ایم؟ هر تیمی که بازیکنی مانند مسی داشته باشد به او وابسته می‌شود. واقعیت این است که او با کارهایی که انجام داده، ثابت کرده که بهترین بازیکن دنیاست اما تیم ملی آرژانتین چیزی بیش از مسی است.

سابیا افزود: برابر سوئیس در مرحله یک هشتم نهایی رودریگو پالاسیو آن کسی بود که توپ را در میانه میدان تصاحب کرد و به مسی در جلوی دروازه حریف پاس داد. بدون پالاسیو ما نمی‌توانستیم آن گل را به ثمر برسانیم. همه همیشه از مسی انتظار دارند که کاری متفاوت انجام دهد. او همیشه می‌تواند همه را غافلگیر کند و کاری غیرمنتظره انجام دهد. با این حال مسی آنقدر کارهای غیرمنتظره انجام داده است که دیگر غافلگیرکننده نیست.

سرمربی تیم ملی آرژانتین تصریح کرد: چهار سال پیش مسی مورد انتقاد واقع شد و حالا که او عملکردش قابل قبول است همه از ما به خاطر وابستگی به او ایراد می‌گیرند.

سابیا در خصوص بازی امشب (شنبه) تیمش با بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 خاطرنشان کرد: بلژیک تیم بسیار خوبی است. نسل طلایی بازیکنان بلژیک در این تیم هستند و تاحدودی شبیه همان نسلی هستند که در سال 1982 آرژانتین را شکست داد. در این تیم بازیکنان فراوانی هستند که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند. بلژیک تیم قدرتمندی است اما ما هم باید از تمام داشته‌های خود استفاده کنیم.

تیم‌های ملی بلژیک و آرژانتین از ساعت 20:30 امشب (شنبه) در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها