کد خبر: ۲۳۴۲۴۶
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،استقلال فصل گذشته تیم خوبی نبود و به همین دلیل قهرمانی جام‌حذفی و لیگ‌برتر را از دست داد و در لیگ قهرمانان آسیا هم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

امیر قلعه‌نویی مربی بدی نبود بلکه بد تیم بست اما امیر قلعه‌نویی این فصل اشتباهات گذشته را تکرار نکرده است. امید ابراهیمی جانشین جواد نکونام شده است، هافبک دفاعی‌ای که دونده است و در کنار آندو می‌تواند یک زوج خوب تشکیل دهد.

استقلال فصل گذشته پلی‌میکر نداشت؛ اصلاً کسی نبود که در این پست بازی کند و هر بازیکنی را که امیر در این پست آزمایش می‌کرد جواب نمی‌داد چون قابلیت بازی در این پست را نداشت اما این فصل مهدی کریمیان پشت سانتر فوروارد بازی خواهد کرد. او بهتر است یا مجتبی جباری؟ هر کس می‌تواند به زعم خود به این سؤال پاسخ دهد اما بحث قیاس این دو بازیکن مطرح نیست؛ مهم این است که مهدی پلی‌میکر است و در این پست بازیکنی است باتجربه.

جذب میلاد فخرالدینی سرعتی هم چالش جدیدی در جناح راست ایجاد خواهد کرد و سجاد شهباززاده در نوک خط حمله اگر کارگر نباشد دست‌کم آرش برهانی را به تلاش بی‌اندازه وادار خواهد کرد.

مدافع ارمنی و یک دروازه‌بان خارجی خوب، استقلال را به تیم پویایی تبدیل خواهد کرد، هر چند که مچ کردن این تیم و ایجاد انگیزه برای رسیدن به جام قهرمانی هنر می‌خواهد که امیر قلعه‌نویی این هنر را دارد…

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها