کد خبر: ۲۳۴۲۳۲
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۴ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،آندرانیک تیموریان یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود برای فصل بعد پیشنهادهای بسیار زیادی دارد. این بازیکن با حضور در ترکیب تیم‌ملی در رقابت‌های جام جهانی پیشنهادهای خوبی برای خود دست و پا کرده است ولی با این شرایط هم دیروز به باشگاه استقلال رفت تا حسن نیت خود را نشان بدهد و با افشارزاده مذاکرای داشته باشد. حرف و حدیث‌های روزهای اخیر مبنی بر اینکه آندو تمایلی به مذاکره با باشگاه استقلال ندارد سبب شد تا هافبک ملی‌پوش برای گفتگو با افشارزاده پیش قدم شود تا به این شکل روی تمام حرف و حدیث‌ها خط بطلان کشیده باشد.

تیموریان دیروز همانطور که به نظری‌جویباری وعده داده بود به باشگاه رفت و رودرروی مدیرعامل نشست.

آندو در ابتدای صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که باشگاه استقلال را دوست دارد و علاقه‌مند است که در این تیم بماند ولی پیشنهادهایی که رسیده را نمی‌تواند بی‌دلیل نادیده بگیرد و مثل هر بازیکن حرفه‌ای به این پیشنهادها فکر خواهد کرد. البته افشارزاده نیز به او گفت که حق دارد به پیشنهادهای خود فکر کند زیرا به خوبی می‌داند که این پیشنهادها بسیار بالا است ولی نمی‌خواهد او را به راحتی از دست بدهد.

در ادامه افشارزاده رقمی که باشگاه استقلال می‌تواند به آندو پرداخت کند را بازگو کرد. نکته جالب اینکه این پیشنهاد نه تنها میلیاردی بود بلکه از قرارداد فصل پیش آندو نیز چیزی کم نداشت. آندرانیک پس از اینکه از پیشنهاد باشگاه استقلال باخبر شد، به این موضوع اشاره داشت که وقتی در برزیل بود به او خبر داده شد که باشگاه استقلال فقط 900 میلیون تومان برای او در نظر گرفته که این پیشنهاد خیلی او را ناراحت کرد ولی حالا که از رقم صحیح پیشنهاد باشگاه باخبر شده، سوء تفاهمات برطرف شد و بخاطر حسن نیت باشگاه قول می‌دهد که در ایران پیراهن هیچ تیمی را نپوشد.

این صحبت آندو سبب شد افشارزاده به تمدید قرارداد او امیدوار شود ولی تیموریان در ادامه به این موضوع اشاره کرد که باشگاه قطری تا حالا مذاکرات تلفنی با مدیربرنامه‌های او داشته و رقم پیشنهادی آنها 3.5 میلیارد بوده است. اگر این پیشنهاد دقیق باشد و قرار شد همین مبلغ در قرارداد او قید شود مجبور است استقلال را ترک کند. زیرا شرایط مالی بسیار مناسبی برای او ایجاد شده است ولی اگر حرف مسئولان قطری تغییر کند قید رفتن به این تیم را می‌زند. اما شنیده‌های ما حاکی از این موضوع است که تیم خواهان آندو، الغرافه قطر است و قرار شده ظرف یکی، دو روز آینده مبلغ قرارداد را روی کاغذ بیاورند و اگر حرف آنها با عمل یکی باشد به قطر خواهد رفت تا در این تیم بازی کند.

***

جلسه آندو با افشارزاده به همینجا ختم شده ولی مدیرعامل آبی‌پوشان به هافبک ملی‌پوش گفت که روی حرف او حساب باز کرده و تا وقتی خبر دقیقی از پیشنهاد قطری به آنها نداده منتظر خواهند ماند.

در پایان ذکر این نکته خالی از لطف نیست که نظری‌جویباری بخاطر اینکه آندو با او مذاکره نکرد و به دیدار افشارزاده رفت دلخور شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها