کد خبر: ۲۳۴۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۵ مهر ۱۳۹۰
منابع خبری از کشف یک سردخانه سری در طرابلس، پایتخت لیبی خبر دادند که رژیم قذافی از آن برای پنهان نگهداشتن اجساد مخالفانش استفاده می‌کرد؛ همچنین شبکه الرای مرگ خمیس قذافی، پسر معمر قذافی را تایید کرد.
به گزارش فارس به نقل از رویترز، منابع آگاه از کشف سردخانه‌ای سری در طرابلس خبر دادند که رژیم قذافی از آن برای نگهداری اجساد مخالفانش استفاده می‌کرد.
 
این منابع در ادامه افزودند: در این سردخانه اجساد 17 نفر که یک کودک شیرخواره نیز در میان آنها مشاهده می‌شود، کشف شده است.
 
مسئولان شورای انتقالی لیبی اعتقاد دارند، این اجساد به قربانیان کودتای 1984 علیه سرهنگ قذافی مربوط می‌شوند.
 
این مسئولان تاکید کردند: کشف هویت واقعی قربانیان به دلیل این که سال‌ها از مرگ آنها می‌گذرد و هیچ نشانه‌ای از هویت آنها برجای نمانده، بسیار دشوار است.
 
از سوی دیگر، شبکه الرای که از دمشق برنامه‌های خود را پخش می‌کند و از زمان سرنگونی رژیم قذافی به تریبون پخش پیام‌های وی تبدیل شده، مرگ "خمیس قذافی" یکی از فرزندان دیکتاتور فراری لیبی را تایید کرد.
 
این شبکه که مدیر مسئول آن یکی از نمایندگان سابق پارلمان عراق است، اعلام کرد که خمیس قذافی در درگیری‌های جنوب شرقی طرابلس در روز 29 آگوست (هفتم شهریورماه) کشته شده است.
 
این شبکه اعلام کرد: خمیس قذافی که یکی از یگان‌های ارتش قذافی را فرماندهی می‌کرد، به همراه "محمد عبدالله السنوسی"، پسر رئیس سابق سرویس اطلاعات لیبی در جریان درگیری با انقلابیون در 90 کیلومتری طرابلس کشته شده است. به این ترتیب برای اولین بار رسما خبر مرگ خمیس قذافی تایید شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها