کد خبر: ۲۳۴۲۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۴ تير ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نياز به جذب بازيکن جديد داريم و حتما مسئولان باشگاه و کادرفني به صلاح تيم عمل مي‌کند.

 

به گزارش پایگاه 598 ، سروش رفيعي در مورد شرايط تمرينات فولاد خوزستان گفت: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است، براي چندمين بار است که به پرديس کرج آمده و کاملاً با اين وضعيت آشنا هستيم. شرايط آب و هواي اينجا بسيار خوب است، تمرينات ما وارد فاز استقامتي و قدرتي شده و فردا پس از اتمام تمرين به اصفهان مي‌رويم.

به نقل از فارس، وي در مورد اينکه فولاد خوزستان عملکرد خوبي در نقل و انتقالات نداشته است، عنوان کرد: به هر حال باشگاه و کادر فني به فکر اين مسأله هستند، شايد آنها صلاح ندانستند که تا الان بازيکني بگيرند و مطمئناً در ادامه تأثيري که به صلاح باشگاه باشد مي‌گيرند.

مدافع فولاد خوزستان در ادامه در مورد اينکه آيا فولاد خوزستان بدون جذب بازيکن مي‌تواند در سه جام پيش رو موفق عمل کند، اظهار داشت: بدون شک براي حضور در مسابقات نياز به جذب بازيکن جديد داريم، البته شايد نفراتي که از دست داديم به لحاظ تجربه بازيکنان بسيار خوبي بودند، اما جوانهاي بسيار باانگيزه‌اي در تيم ما حضور دارند که مي‌توانند خودشان را به ترکيب برسانند. باشگاه و کادر فني به فکر هستند و اميدواريم تيمي بسته شود که در هر سه جام موفق شود.

رفيعي در مورد حضور دارگان اسکوجيچ تصريح کرد: نسبت به اسکوجيچ ذهنيت خوبي داشتيم و با برخوردي که از او ديديم متوجه شديم که تفکرمان درست بوده است. فکر مي‌کنم با حضور او سال خوبي در پيش داريم. اسکوجيچ مربي است که به جوانها اعتقاد دارد و يکي از مربياني است که با او کار کردم. ما با نتايج خوبي که در اين فصل مي‌گيريم جاي حسين فرکي را هم خالي مي‌کنيم و مطمئنيم او از اين مسأله خوشحال مي‌شود. فرکي چند روز پيش محبت کرد و به ديدار بازيکنان ما آمد که از اين اتفاق بسيار خوشحال شديم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها