کد خبر: ۲۳۴۱۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۱۴ تير ۱۳۹۳
رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: استقلال تاکنون در فصل نقل و انتقالات بد يارگيري نکرده و اگر 4 ملي‌پوش هم بمانند ديگر جايي براي جذب بازيکن نداريم.

 

به گزارش پایگاه 598 ، کامران صاحب‌پناه درباره عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: متاسفانه مديران باشگاه‌ها گرفتار شده‌اند چون برخي از بازيکنان به گرفتن مبالغ بالا عادت کرده‌اند. از يک طرف بازيکن نمي‌تواند پايين‌تر از مبلغ قرارداد سال گذشته خود دريافت کرده و در سوي ديگر هم باشگاه نمي‌تواند بيشتر از سقف تعيين شده هزينه کند.

وي ادامه داد: استقلال و پرسپوليس در بورس هستند و اگر نتوانند با بازيکنان مدنظر خود قرارداد ببندند مورد هجمه قرار مي‌گيرند؛ بنابراين بهتر است که همه چيز را بر سر مديرعامل خراب نکنيم. استقلال تاکنون در فصل نقل و انتقالات بد يارگيري نکرده و اگر 4 ملي‌پوش تيم هم بمانند ديگر جايي براي جذب بازيکن نداريم.

صاحب‌پناه در مورد اينکه بازيکني چون آندرانيک تيموريان فصل گذشته قراردادي بالاي 2 ميليارد بسته و آيا حاضر مي‌شود با مبلغ کمتر در اين فصل بماند، گفت: مذاکرات‌مان را با اين بازيکن انجام مي‌دهيم و سعي داريم علاوه بر تيموريان همه ملي‌پوشان خود را حفظ کنيم. البته قرارداد بازيکنان کمتر از سال گذشته خواهد بود و تلاش مي‌شود توافق منطقي بين طرفين صورت گيرد. با اين وجود باشگاه بيشتر از سقف تعيين شده هزينه نخواهد کرد.

وي در خصوص اينکه حسن روش در مصاحبه‌اي مدعي شده که برخي از اعضاي هيئت مديره استقلال قصد کناره‌گيري دارند، عنوان کرد: من با روشن خيلي صحبت کرده‌ام و با او دوست هستم اما چنين صحبت‌هايي مطرح نکرده‌ام. نمي‌دانم روشن بر چه مبنايي اين صحبت‌ها را انجام داده و حتما اطلاعاتي دارد که من از آن بي‌خبر هستم اما من قصد کناره‌گيري از هيئت مديره را ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها