کد خبر: ۲۳۳۸۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، ادعای دایی، اطرافیانش و باشگاه پرسپولیس این است که مهرداد پولادی هنوز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد. بر همین اساس بیش از ۳۰ درصد از قرارداد فصل گذشته‌اش را نیز دریافت کرده. بنابراین تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود، مگر با جلب رضایت باشگاه! هر چند که علی دایی به پولادی پیغام داده که حاضر است با ترانسفر شدن او موافقت کند اما به شرطی که پولادی به خاطر این انتقال پول خوبی پرداخت کند!

اما موضوع اصلی این است که به رغم تمام ادعاها و تاکیدهای باشگاه، دایی و اطرافیانش در مورد قرارداد پولادی با پرسپولیس این چپ‌پای احیاء شده مدام در مصاحبه‌هایش مدعی است که هیچ قراردادی با پرسپولیس ندارد و بازیکن آزاد است! موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پولادی حتی یک کلمه هم با رحیمی، دایی و اطرافیانش صحبت نکرده و تمام این مسایل از طریق مدیر برنامه‌هایش اعلام می‌شود!

از سوی دیگر دایی از تمام ملی‌پوشانش خواسته تا روز شنبه در تمرین حاضر باشند اما با توجه به تمام این شرایط، هنوز مشخص نیست پولادی در تمرین حاضر شود. چرا که طبق ادعا و گفته خودش با سرخ‌پوشان قراردادی ندارد و به همین دلیل این روزها با خیال راحت در حال سبک، سنگین کردن پیشنهادهایش است! با این وجود ابهام بزرگ و سوال اصلی هواداران پرتعداد پرسپولیس این است که چرا باشگاه پرسپولیس سکوت اختیار کرده و صراحتا اعلام نمی‌کند پولادی با پرسپولیس قرارداد دارد یا نه!
در دورانی که باشگاه‌های داخلی و خارجی برای حفظ ستاره‌هایشان دست به هر کاری می‌زنند، سکوت باشگاه در قبال چنین موضوع مهمی در نوع خودش کاملا غیرحرفه‌ای و مبهم است! واقعا گرفتن استعلام از سازمان لیگ یا هیات فوتبال تهران در مورد این که پولادی قرارداد دارد یا نه کار سختی است؟!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها