کد خبر: ۲۳۳۸۲۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۱۱ تير ۱۳۹۳
?? ساعت پس از انتشار خبر استعفاي سرمربي تيم ملي نيجريه از سمت خود،‌ فدراسيون فوتبال اين کشور اين خبر را تکذيب کرد.

 

به گزارش پایگاه 598، به دنبال شکست 2 بر صفر تيم ملي نيجريه برابر فرانسه در مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني 2014 خبري منتشر شد مبني بر اينکه استفن کِشي،‌ سرمربي عقاب‌ها از سمت خود استعفا کرده است اما فدراسيون فوتبال نيجريه اعلام کرد اين مربي استعفا نکرده و به اين ترتيب ماندن يا نماندن کشي 52 ساله در کنار عقاب‌ها در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.

کشي پس از بازي تيمش و فرانسه گفت: زمان آن است که به کنار خانواده‌ام برگردم و با چالش‌هاي جديدي روبه‌رو شوم.

از اين اظهارنظر کِشي به عنوان نشانه‌اي از تمايل وي براي استعفا برداشت شد و به نظر مي‌رسيد که اين خبر تاييد شده آن هم زماني که صفحه تيم ملي نيجريه در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي پيامي گذاشت مبني بر اينکه کِشي استعفا کرده است.

اين موضوع اما توسط آدمولا اولاجيره، سخنگوي تيم ملي نيجريه تکذيب شد و او تاکيد کرد که کِشي درخواست کتبي بر اعلام استعفاي خود ارائه نکرده است. وي اظهار داشت: کِشي در ميکسد زون يا فيسبوک استخدام نشده است.

کِشي، کاپيتان پيشين تيم ملي نيجريه به همراه اين تيم موفقيت‌هاي زيادي کسب کرده است. او دومين کسي که به عنوان سرمربي (در سال 2013) و بازيکن فاتح جام ملت‌هاي آفريقا شده است. او در اين دوره از جام جهاني توانست نيجريه‌اي‌ها را براي اولين بار از سال 1998 به مرحله يک هشتم نهايي جام جهاني برساند.

کِشي در طول مدت اقامت نيجريه در برزيل ادعا کرد که شش کشور به او پيشنهاد کار داده‌اند که ظاهراً‌ آفريقاي جنوبي يکي از آنهاست به خصوص اينکه فدراسيون فوتبال اين کشور حاضر به تمديد قرارداد گوردون ايگه‌سوند، نشده است.

چندي پيش يک سايت نيجريه‌اي ادعا کرد که سران فدراسيون فوتبال آفريقاي جنوبي حاضر به تمديد قرارداد ايگه‌سوند نشده‌‌اند تا کِشي را به جاي او روي کار آورند و در همين حال نيجريه‌اي‌ها نيز به استخدام کارلوس کي‌روش، سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران براي هدايت عقاب‌ها مي‌انديشند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها