کد خبر: ۲۳۳۷۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۱۱ تير ۱۳۹۳
سرمربي استقلال خوزستان مدعي شد تيمش را براي قرار گرفتن در نيمه بالاي جدول بسته است.

 

به گزارش پایگاه 598، عبدالله ويسي با اشاره به اردوي هر ساله تيم‎هايش در کمپ نساجي شهرستان بروجرد تصريح کرد: امکانات مناسبي که اين کمپ دارد و نوع رفتار کارکنان آن و مردم اينجا سبب شده که هر سال به کمپ بروجرد بياييم. همچنين کمپ نساجي برايم خوش يمن است و با هر تيمي که اينجا اردو برپا کرده‎ايم، نتايج خوبي گرفته‎ايم.

به نقل از ايسنا، ويسي با اشاره به جدايي بيشتر بازيکن‎هاي باتجربه تيمش اظهار کرد: مي‎خواستيم ميانگين سني تيم را پايين بياوريم و خواسته باشگاه نيز همين بود که من هم موافق بودم و الان فکر کنم ميانگين سني تيم ما 24.2 است و به درخشش بازيکن‎هاي جوان در اين فصل خيلي اميدوار هستيم.

سرمربي استقلال خوزستان هدفش را در چهاردهمين دوره ليگ اين‎گونه بيان کرد: سال گذشته بازيکنان باتجربه‎اي را جمع کرديم تا در ليگ بمانيم که خدا را شکر به اين هدف رسيديم اما امسال قصد داريم در نيمه بالاي جدول قرار بگيريم و تاکنون شش بازيکن ليگ برتري و سه خارجي و چند بازيکن اميد و جوان به تيم اضافه شده‎اند.

وي در مورد جدايي مبعلي گفت: بازيکن هر جا راحت‎تر باشد به آن تيم مي‎رود و ديگر مثل قديم نيست که معرفتي باشد و اگر فوتباليست قول بدهد سر قولش بماند. ايمان با ما بود و از او راضي بوديم مي‎خواست در جام باشگاه‎هاي آسيا بازي کند که موافقت کرديم و هر جا هست اميدوارم موفق باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها