کد خبر: ۲۳۳۶۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۴     ۲۵ مهر ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی یک‌شنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان قزوین که در مسجد امام خمینی (ره) غیاث‌آباد برگزار شد، بیان کرد: اگر قدر نعمت‌های الهی را بدانیم، خداوند نیز به ما برکت خواهد داد.
وی ادامه داد: حال تا زمانی که من و تو تلاش نکنیم امام زمان (عج) ظهور نمی‌کند، این که چه کسی راست می‌گوید و چه کسی راست نمی‌گوید تنها در امتحانات مشخص می‌شود.
نماینده مردم شهر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اضافه کرد: البته باید مراقب باشیم چون برخی فکر می‌کنند که هدف وسیله را توجیه می‌کند یعنی ما به هر قیمتی رأی بیاوریم یا اینکه پول دادن برای کسب رأی برای دیگران بد است و خریدن رأی برای دیگران بد است ولی برای ما اشکالی ندارد.
وی عنوان کرد: اما اگر خواستیم برای یک هدف خوب از هر ابزاری استفاده کنیم این حرکت انحراف است، برای رسیدن به هدف باید از راه مطلوب استفاده کنیم، رسیدن به هدف مقدس باید از طریق راه درست و صحیح باشد.
آقا تهرانی خاطرنشان کرد: در فتنه و انحراف تنها راه نجات تبعیت از نور اسلام با محوریت ولایت فقیه به عنوان فصل‌الخطاب است.
وی اظهار کرد: خودتان را با ولایت فقیه میزان کنید، معیار سنجش شما ولی‌فقیه باشد یعنی در سنجش رئیس جمهور، وزیر، استاندار و سایر مسئولان با معیار رهبری او را مورد ارزیابی قرار دهید.
عضو ارشد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر کسی سخن ولی فقیه را نپذیرد در حد شرک است به همین دلیل ولایت فقیه مطلقه است حال اگر نَفْس یا کلام خود را کنار ولی‌فقیه گذاشتید مشرک می‌شوید.
وی افزود: در فتنه اخیر کسانی مشکل داشتند که ادعای پیروی از خط امام را داشتند؛ اگر در تاریخ نیز نگاهی داشته باشیم می‌بینیم که آن کسانی که ادعای محبت اهل بیت (ع) را داشتند دشمنان اهل بیت (ع) شدند یعنی برای کشتن امام حسین (ع) از مردم شام که دشمن اهل بیت (ع) بوند کسی نیامد بلکه از کوفه که ادعای محبت اهل بیت (ع) را داشتند، آمدند.
آقا تهرانی اضافه کرد: باید مراقب باشیم، هر کاری که می‌کنیم را با معیار رهبری بسنجیم، قدر آقایمان را بدانیم، به موقع در صحنه حاضر شویم و بدانیم که باید به موقع در صحنه باشیم و دیر نیائیم چراکه از قصه دیرآمدن خیلی ضرر کرده‌ایم.
وی یادآور شد: قطع یقین فتنه‌های دیگری نیز پیش رو داریم که این فتنه‌ها سخت‌تر خواهد بود و این طبیعی است؛ به هر حال امتحان وجود دارد و امتحان هم به مرور سخت‌تر می‌شود در نتیجه باید مراقبت بیشتری کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها