کد خبر: ۲۳۳۶۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۰ تير ۱۳۹۳
در جام جهاني 2014 بازيکناني با نژاد آسيايي در تيم‌هاي مختلف به ميدان رفته‌اند که سايت بازي‌هاي آسيايي 2014 به آن اشاره کرده است.

 

به گزارش پایگاه 598 ،سايت بازي‌هاي آسيايي اينچئون در گزارشي به بازيکنان آسياي شرقي که در تيم‌هاي ملي کشورهاي ديگر در جام جهاني 2014 بازي مي‌کنند اشاره کرده است.

در اين گزارش آمده است: با توجه به برگزاري جام جهاني 2014 بسياري از مردم دنيا در برزيل جمع شده‌اند و کشور و تيم محبوب‌شان را تشويق مي‌کنند. اما به نظر مي‌رسد بسياري از مردم درمورد جريان بازيکنان جام جهاني که نژاد آسيايي دارند چيزي نمي‌دانند. در اين اينجا با چند بازيکن آشنا مي‌شويم:

*جاناتان دي‌گوزمان

بازيکن تيم ملي هلند که در جام جهاني در پست هافبک بازي مي‌کند. وي به عنوان متخصص در ضربه آزاد شهرت دارد. بازيکن با استعدادي که در سال 2008 المپيک پکن بسيار فعال بود. وي از پدري فيليپيني و مادري جامائيکايي در کانادا متولد شده است. دي‌گوزمان فوتبال را در سنين پايين و با بردارش آغاز کرد. جاناتان به ياد مي‌آورد که بعد از مدرسه هميشه فوتبال بازي مي‌کرده است. وي توجهات را زماني به خودش جلب کرد که در دسامبر 2005 در نخستين تيمش ازفيليپ کوکو قهرمان سابق بارسلونا پيش افتاد. آنها اين بازي را يک بر صفر پيروز شدند. اين بازيکن در ليگ‌هاي مختلف از جمله لاليگا، ليگ برتر انگليس و هلند بازي کرده است.

*ماسيمو لونگو

هافبک استراليا در جام جهاني بود. وي در سيدني متولد شده است. مادرش اندونزيايي و پدرش ايتاليايي است. وي به طور رسمي فوتبال را از تاتنهام در سال 2011 آغاز کرد. بازي در جام جهاني دومين بازي ملي اين بازيکن است که از سوي پوستک اوغلو مربي استراليا به عنوان هافبک دفاعي به تيم ملي دعوت شد.

*نيک ريماندو

دروازه‌بان تيم ملي آمريکا در جام جهاني است. او در کاليفرنيا از پدري فيليپيني و مادري از مکزيک به دنيا آمده است. او فوتبال را به مدت 2 سال از دانشگاه کاليفرنيا آغاز کرد و دوره حرفه‌اي‌اش را از سال 2000 هنگامي که توسط ميامي فوشن انتخاب شد، آغاز کرد.

ريماندو در مسابقات مختلفي در آمريکا شرکت کرده و دفاع خوبي به عنوان دروازه‌بان از تيمش داشته است. وي توجهات باب بردلي مربي سابق تيم ملي آمريکا را براي جام جهاني به خود جلب کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها