کد خبر: ۲۳۳۵۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۰ تير ۱۳۹۳
سرمربي تيم ملي فوتبال سوئيس معتقد است که ديدار با آرژانتين در مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام‌جهاني آخرين باري نخواهد بود که او در اين مسابقات روي نيمکت سرمربيگري مي‌نشيند.
 
 
به گزارش پایگاه 598 ،اوتمار هيتسفلد پيش از ديدار تيمش مقابل آرژانتين در مرحله يک‌هشتم نهايي جام‌جهاني مدعي شد که تيمش در تمام بازي‌هاي خود در رقابت‌هاي جام‌جهاني پيشرفت کرده است.

به نقل از فارس، هيتسفلد که پس از جام‌جهاني از سمت خود کناره‌گيري مي‌کند، در نشست خبري اعلام کرد که انتظار ندارد که رويارويي با آرژانتين در مرحله يک‌هشتم نهايي آخرين بازي‌ شاگردانش در جام‌جهاني باشد.

سوئيس در اولين مسابقه خود با نتيجه دو بر يک مقابل اکوادور به پيروزي رسيد و سپس پنج بر دو مغلوب فرانسه شد. اين تيم با نتيجه سه بر صفر بر هندوراس غليه کرد تا از گروه E جام‌جهاني به عنوان تيم دوم صعود کند.

هيتسفلد با وجود شکست سنگين مقابل فرانسه اعلام کرد که شاگردانش در هر مسابقه پيشرفت کرده‌اند و براي اينکه گام ديگري رو به جلو بردارند، آماده هستند. وي اظهار داشت: با وجود گل‌هايي که مقابل فرانسه دريافت کرديم، سطح عملکرد خود را بهبود داديم. شايد اين باعث شد تا هشيارتر شويم.

وي ادامه داد: براي مثال مقابل هندوراس خودمان را رها کرديم و اين تأييدي بود که در مسير صحيحي قرار گرفته‌ايم و درست حرکت مي‌کنيم. حالا موضوع اين است که بار ديگر سطح عملکردمان را افزايش دهيم.

سرمربي 65 ساله خاطرنشان کرد: اگر هر بازيکني تلاش مضاعفي داشته باشد و يک عملکرد منسجم تيمي را به نمايش بگذاريم، مي‌توانيم از بازي مقابل آرژانتين نيرو بگيريم. من مطمئن و خوش‌بين هستم که مي‌توانيم موفق باشيم.

وي اضافه کرد: مطمئنا در اين رقابت ورزشي به دنبال پيشرفت هستم و با کادر فني تيم ملي فوتبال سوئيس در خصوص مقصدمان در اين مسابقات صحبت کرده‌ايم و مرحله يک‌چهارم نهايي را در برنامه خود در نظر گرفتيم بنابراين فکر نمي‌کنم اين آخرين مسابقه من باشد.سرمربي سابق بايرن‌مونيخ گفت: فکر مي‌کنم هر دفاعي در مواجهه با مسي دچار مشکل مي‌شود و اين ما هستيم که بايد مشکلات را حل کنيم. به بازيکنان و خط دفاعي تيمم اعتماد مي‌کنم؛ نه تنها مدافعان که به کل تيم بايد بازي خوبي را از خود به نمايش بگذارند و من خوش‌بين هستم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها