کد خبر: ۲۳۳۳۵۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۷     ۰۸ تير ۱۳۹۳
مدافع - هافبک فصل گذشته تيم فوتبال راه‌آهن گفت: خوشحالم وضعيت باشگاه راه آهن مشخص شد و بابت اين موضوع بايد استيلي و دوستانش تشکر کرد.
  به گزارش 598،باشگاه راه آهن بالاخره با کش و قوص هاي فراوان در تهران ماند،در همين رابطه با رامين رضائيان بازيکن تيم راه آهن صحبت کرديم، وي با اشاره به اين موضوع مي گويد: خوشحالم وضعيت باشگاه راه آهن که هوادارن زيادي در تهران بخصوص جنوب شهر دارد مشخص شد و بابت اين موضوع بايد از بانيان آن تشکر کرد.

وي در ادامه افزود: قرارداد من با باشگاه راه آهن 3ساله و مشروط است، ما پارسال مشکلات زيادي را تحمل کرديم ولي خدا را شکر با تلاش و همت بچه ها تيم در ليگ برتر ماند، يکي از مشکلات ما در سال گذشته اين بود که تنها 30درصد از مبلغ قراردادم را دريافت کردم، با اين اوصاف علاقمندم با تعامل با باشگاه وضعيت طلبم مشخص شود تا نسبت به همکاري با باشگاه اقدام کنم، در غيراينصورت مجبورم به پيشنهاداتم فکر کنم.

رضائيان درباره فصل گذشته گفت: سال قبل در بيشتر بازي هاي تيمم در ترکيب اصلي حضور داشتم و 4گل در ليگ و جام حذفي به ثمر رساندم  و 4پاس گل نيز دادم، از عملکردم راضي ام و اميدوارم بتوانم با انتخاب خوب در امسال به پيشرفت فوتبالي ام کمک شود.

وي درباره نمايش مطلوب تيم ملي در جام جهاني گفت: از نمايش بازيکنان تيم ملي در برزيل همه فوتبال دوستان رضايت داشتند و با حضور مربي باسابقه اي چون کي روش اين امر طبيعي بود، اميدوارم قرارداد سرمربي سرشناس تيم ملي تمديد شود، و اميدوارم امسال بتوانم نظر کي روش را براي دعوت به تيم ملي جلب کنم.

وي با اشاره به پيشنهاداتش از تيم هاي ليگ برتري گفت: نمي خواهم بازار گرمي کنم ولي چند پيشنهاد از تيم هاي ليگ برتري دارم، از پيشنهاد باشگاه پيکان و شخص آقاي ابراهيم زاده تشکر مي کنم، به علت فوت پدربزرگم نتوانستم در جلسه با باشگاه شرکت کنم ولي با صحبت هايي که با مدير برنامه هايم انجام گرفت قسمت نبود که به پيکان بپوندم.

وي در پايان گفت: مدير برنامه هايم در حال بررسي پيشنهادات است، البته خودم دوست دارم با آقاي استيلي که ازهم از لحاظ اخلاقي و فني مربي با کارنامه اي است کار کنم، با باشگاه راه آهن صحبت هايي انجام شده و وضعيتم تا دو سه روز آينده مشخص خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها