کد خبر: ۲۳۳۳۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۳۷     ۰۸ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،فدراسیون فوتبال الجزایر اعلام کرد که مبلغ 30 هزار یورو به عنوان پاداش به هر یک از ملی پوشان الجزایری درصورت شکست دادن تیم ملی فوتبال آلمان پرداخت می شود.

به گزارش فیفادی از سایت الدوری والکاس قطر، این میزان پاداش جدا از مبلغ 50 هزار یورویی است که پس از صعود تیم ملی الجزایر به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی برزیل برای اعضای تیم در نظر گرفته شده بود .

دیدار تیم های ملی فوتبال الجزایر با آلمان درمرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 30 دقیقه بامداد سه شنبه برگزار می شود.

نشریه الجزایری الهداف در این زمینه نوشت : پاداش در نظر گرفته شده برای وحید خلیلهوژیچ سرمربی بوسنیایی تیم ملی فوتبال الجزایر مبلغ 100 هزار یورو است زیرا این صعود برای نخستین بار است که در تاریخ مشارکتهای هشتگانه الجزایر در مسابقات جام جهانی رخ می دهد.

این نشریه نوشت : پاداش های مالی بازیکنان الجزایری قرار است بعد از پایان رقابت های جام جهانی برزیل به حساب آنان واریز شود.

تیم ملی فوتبال الجزایر در مرحله گروهی جام جهانی برزیل با تیم های بلژیک ،روسیه وکره جنوبی همگروه بود که در پایان با یک باخت ،یک برد و یک تساوی با4 امتیاز پس از تیم ملی بلژیک به مرحله بعد صعود کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها